Hae Anna.fi-sivustolta

Apua mun rinnat lohkeilee

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Tarviin apua, 03.11.2018.

?

Onko tämä normaalia?

Tämä äänestys sulkeutuu 19.11.2018 klo 11.34.
  1. ?

2. ?

3. ?

Voit antaa useamman äänen.
Results are only viewable after voting.
  1. Tarviin apua Vierailija

Eli siis mun rintoihin on tullut jotain outoa ihottumaa joka punottaa ja rinnoista irtoaa/hilseilee paloja ja välillä tulee keltaista nestettä rintaliiveihin oon 15 vuotta ja mietin mistä tämä voisi johtua osaisiko joku auttaa pikaisesti minulla on nuorena ollut atooppinen iho mutta ei ole enään voisiko tämä liittyä siihen jotenkin? Ja onko jollakin ollut samoja kokemuksia?

2. vierailija Vierailija

Voihan se liittyä. Vaihda liivit(liivien pesuaine) jos vaikka se ärsyttäisi.

3. vierailija Vierailija

4. vierailija Vierailija

Varaa aika ihotautilääkärille. Voi olla että sinulla on ihossa sieni.

5. Ärsyttävät Vierailija

Jos olet ollut atoopikko, on hyvinkin todennäköistä, että olet altis edelleenkin saamaan oireita mm. hajusteista, kankaista (keinokuidut, villa, pitsit). Minulla riittää pitsi rintsikoissa tai ompeleissa ärsyttämään.

Et kai ole ottanut käyttöösi hajuvesiä tai uusia voiteita?
    Hajuvedet kannattaa unohtaa tyystin, sitä paitsi paras tuoksu on puhdas, eikä astmaatikot kärsi hajusteistasi lähettyvillä!
    Voiteista parhaat ovat apteekkitavaraa, joita saa riittoisina ja hajusteettomina, esim. Ceralan-sarja on hyvä.
    Ystäväni iho ei siedä voimakkaan värisiä alusvaatteita.
    Pesuaineet hajusteettomina ja nestemäisinä sekä huolellinen pyykin huuhtelu (meillä iholle tuleva pyykki huuhdellaan varsinaisen pesuohjelman jälkeen pikapesuohjelmalla ilman mitään aineita). Huuhteluaineet kannattaa unohtaa kokonaan!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri