apua nyt ÄKKIÄ...johtuuko tämä olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epänormaali
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epänormaali

Vieras
e-pillereistä vai mistä.

nyt 12pvä pillereitä menossa ja noin viikon verran alavatsaa kaivertanut ja ollut turvoksissa. lisäksi pääsärkyä ja alaselkäkipua. yhdynnässä olin ekalla pilsuviikolla mutta haimme lisäksi jälkiehkäisyn 24h sisään...mies ei lauennut sisääni. silti pelottaa.....kun tuntuu että alavatsa on kipeänä ja turvoksissa...
syön yasmin pillereitä...lisäksi naama kukkii jota pillerit eivät ennen tehneet, päinvastoin...viimeisen 3kk aikana pilsuista tullut ihme "vaikutuksia"....edelliset menkat tulivat taukoviikolla....

ja lisään vielä että olen itku ja raivoherkkä....koko ajan pinna kireällä...pitäiskö lopettaa koko pilsut....kaiken lisäksi n. 5kg painoa tullut....p-e.r-k.e-l.e

Siis haitte jälkiehkäisyn vaikka söit pillereitä? No tuommoisia sivuvaikutuksia pillereistä voi tulla. Itse lopetin yasmin-pillerit haittavaikutusten takia. Kaamea olo, Naama kukki ym.

koska aiemmin tullut vahinko raskaus ja abortti...siksi kun ei ollut kumia ja pilsujen eka viikko ja haimme "varmuudeksi". keskeytyksen jälkeen olen syönnyt 3kk pilsuja....ennen nuo sopivat minulle....enään ei....

ja ennen raskautta söin noita, ja ne sopivat...ei mitään sivuoireita paitsi raskaus, naama oli hyvässä kunnossa ja siis keskeytyksen jälkeen kun aloitin uudelleen nuo on tullut tuollaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja ennen raskautta söin noita, ja ne sopivat...ei mitään sivuoireita paitsi raskaus, naama oli hyvässä kunnossa ja siis keskeytyksen jälkeen kun aloitin uudelleen nuo on tullut tuollaisia...

ei kai vaan harmonetit... mulla nuo ei nimittäin sopineet raskauden jälkeen... nyt on ollut pari vuotta Yasminit ja olen ollut tyytyväinen...

siis 5kg tullut painoa tuon 12pv:n aikana vai kauanko olet niitä syönyt?
Mutta kuulostaa siltä että kannattaa lopettaa, jos enemmän haitta kuin hyötypuolia niin ei kannata jatkaa vaan ostaa iso laatikollinen kortsuja tai kokeilla kierukkaa tai muuta ehkäsyä.. Ootko laastaria kokeillut?

hmm.. itse kävin tohtorilla vähän samansuuntaisten oireiden takia. sain lähetteen testosteronitasojen mittaukseen.. epäilee joko munuaisen tai munasarjojen hormoonihäiriötä.. yks oireista on kuukautisongelmat ja toinen nopea lihoaminen.

onko 3kk aikana lihoaminen nopeaa??? mulla juuri otettu verikokeet kilpirauhasen toiminnan häiriön vuoksi + sokerirasitus kokeet ja kaikki ok.
luulen että, lihoan koska syön koko ajan...ja sehän siitä seuraa. kuukautiset tulevat normaalisti taukoviikolla...

Yhteistyössä