Apua öihimme poika 8kk.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
On nukkunut aina hyvin yöt. Paitsi nyt viimeset 2kk. Huutelee öisin , itkee...tutilla yleensä rauhottunut ja jatkaa unia. Muutaman kerran yössä pitää laittaa tuttia.
Mutta nyt on mennyt siihen että alottaa itkemiset jo heti nukahdettua... ja sitä tapahtuu puolentunnin välein. Ja välillä tutti auttaa mutta aina ei sekään.
Viime yönä puol12 mä alotin sen ramppaamisen ja puol4 sain tarpeekseni ja otin viereeni....noh kyllä se siinäkin itkahteli mutat mun ei tarttenut nousta sängystä.
Päiväunilla vaunuissakin ilmoittaa olemassa olostaan tietyn välein...tutti ja heijaus ja uni jatkuu.
Miksi tälle pojalle on tullut tälläinen unissaan itku tapa...miten siitä pääsiisi eroon, ettei uitse olisi ihan loppu.
Ei syö enää öisin....
Juu tiedän että tässä vaiheessa on liikkumiset jne...mutta ei se liiku öisin pyörii ja hakee vaan unta.

täällä oli ihan sama ruba hieman ennen yhtä vuotta...ainakun tutti tippui niin huuto tuli...no laitoin sänkyyn monta tuttia että itse löytää ja saa suuhunsa....

se hieman auttoi mutta sit otin kaikki tutit pois ja ilman tuttia neiti nukkui paremmin,ei herännyt siihen että tutti tippuis suusta...

mutta se on vissii aika yleistä tossa iässä...

Yhteistyössä