APUA!!! Olen rakastunut parhaaseen ystävääni!!!:/ Olen TODELLA PULASSA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Ollaan oltu ystäviä 10 vuotta... olen nyt ihan rakastunut häneen, en saa pois mielestä!! AWWW<3
Ongelma on tässä se, että meillä molemmilla on aviomiehet, lapset, omat elämät.. Tai ongelma on oikeasti minun tunteet ystävääni kohtaan..
Tämä tunne on ollut nyt noin kuukauden, emme ole nähneet pariin viikkoon ja minulla on ihan järjetön ikävä hänen lluokseen!! Haluan suudella ja hyväillä, haluan rakastella!!! Tiedän että hän lähtisi kanssani "leikkiin" mukaan. En halua menettää häntä, mutta onko ainut vaihtoehto laittaa välit häneen poikki???!!!:(

Rakastuminen on ihanaa :)
Miksi pitäisi laittaa välit poikki???
Ja jos nyt olet ollut rakastunut vain kuukauden, vaikka tunnette yli 10v, niin onko nyt tosiaan jotain ylitsepääsemätöntä? Itse varmaan jättäisin fantasia puolelle siinä pelossa että asian konkretisoituminen voisi myöhemmin johtaa ystävän menetykseen.

[QUOTE="Jaiks";27485636]Rakastuminen on ihanaa :)
Ja jos nyt olet ollut rakastunut vain kuukauden, vaikka tunnette yli 10v, niin onko nyt tosiaan jotain ylitsepääsemätöntä? Itse varmaan jättäisin fantasia puolelle siinä pelossa että asian konkretisoituminen voisi myöhemmin johtaa ystävän menetykseen.[/QUOTE]

No onhan tämä ihanaa!! Jos en vain pysty hillitsemään itseäni kun näemme seuraavan kerran. Jos meille keskeytyy salainen suhde miestemme selkein takana. Jos pian petämme, tuhoan ystävyytemme...? Koska luulen että en voi olla asettamatta häneen. Voi taivas!!! Olen niin hukassa!

No onhan tämä ihanaa!! Jos en vain pysty hillitsemään itseäni kun näemme seuraavan kerran. Jos meille keskeytyy salainen suhde miestemme selkein takana. Jos pian petämme, tuhoan ystävyytemme...? Koska luulen että en voi olla asettamatta häneen. Voi taivas!!! Olen niin hukassa!

Anteeksi kirjoitusvirheet!! siis en pysty olla koskettamatta häntä!! haluan vain hänet vierelleni<3<3

[QUOTE="Jaiks";27485636]Rakastuminen on ihanaa :)
Ja jos nyt olet ollut rakastunut vain kuukauden, vaikka tunnette yli 10v, niin onko nyt tosiaan jotain ylitsepääsemätöntä? Itse varmaan jättäisin fantasia puolelle siinä pelossa että asian konkretisoituminen voisi myöhemmin johtaa ystävän menetykseen.[/QUOTE]

No kyllä mä pitäisin suurempana ongelmana sitä, että kumpikin on varattu!

Monet miehet kyllä vaan innostuu, jos vaimolla on suhde naiseen samalla, ja tiedän monta miestä, jotka ovat antaneet vaimolle luvan mennä naisen kanssa sänkyyn. Kannattaisi siis ehkä puhua ensin kotona siitä, että haluat kokeilla seksiä naisen kanssa ja sitten sille kaverille siitä, miltä susta tuntuu. Panikointi on ihan turhaa.

Monet miehet kyllä vaan innostuu, jos vaimolla on suhde naiseen samalla, ja tiedän monta miestä, jotka ovat antaneet vaimolle luvan mennä naisen kanssa sänkyyn. Kannattaisi siis ehkä puhua ensin kotona siitä, että haluat kokeilla seksiä naisen kanssa ja sitten sille kaverille siitä, miltä susta tuntuu. Panikointi on ihan turhaa.

Seksi voi kuitenkin olla aivan eri asia miehen mielestä kuin ihan suhde.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Noh, se on kyllä ihan miten sen viestin lukee. Jos sanotaan "monia" niin ei se ole vielä yleistämistä, se on täysin subjektiivista jos joku yhdistää sanan "monia" käsitteeseen "suurinta osaa" tai "kaikki".

Monia se seksin harrastaminen ehkä, mutten sanoisi, että _monia_ miehiä kiehtoo ajatus vaimostaan harrastamassa seksiä naisen kanssa, johon on rakastunut. Siinä on jo silloin kyseessä muukin kuin seksi.

Monia se seksin harrastaminen ehkä, mutten sanoisi, että _monia_ miehiä kiehtoo ajatus vaimostaan harrastamassa seksiä naisen kanssa, johon on rakastunut. Siinä on jo silloin kyseessä muukin kuin seksi.

No sinä et sanoisi.

Joku muu voi sanoakin.

Ei se silti tee siitä yleistämistä koska sana "monia" ei ole tarkka termi.

Monia voi olla vaikkapa 1% väestöstä. Tai vaikkapa 25%.

Jos nyt yhtään lohduttaa et ole ainoa perheenäiti, joka on rakastunut ystäväänsä. Omassa tuttavapiirissä on vastaavanlainen pariskunta, joten eihän siinä lopuujen lopuksi ollut muuta ratkaisua kuin ottaa erot isännistä ja perustaa uusioperhe. Toisella naisella on kolme lasta ja toisella yksi, joten uusioperheessä riittää hulinaa. Joka tapauksessa ovat onnellisia keskenään, eivätkä missään nimessä palaisi enää entiseen.

Koska tunnet ystäväsi vaistosi kyllä neuvoo, miten etenet asiassa. En suosittele tappamaan tunteitasi laittamalla välit poikki. Ystävinä te nimenomaan selvitätte tilanteen ja keksitte ratkaisun. Hyvä ystävä on tukena, joten nyt on teidän ystävyytenne mittaamisen paikka. Anna palaa, elämää ei kannata pelätä :)

Mä nyt en ihan heti ottais mitään riskejä..
Jos meet suinpäin tekemään alotetta niin mitä jos et saakkaan vastakaikua? Tai ystäväsi pelästyy?
Oletko aina ollut BI? Tietääkö ystäväsi?
Toiseksi; ystäväsi on varattu.
Taidat elää unelmissa?

[QUOTE="vii";27486098]Mä nyt en ihan heti ottais mitään riskejä..
Jos meet suinpäin tekemään alotetta niin mitä jos et saakkaan vastakaikua? Tai ystäväsi pelästyy?
Oletko aina ollut BI? Tietääkö ystäväsi?
Toiseksi; ystäväsi on varattu.
Taidat elää unelmissa?[/QUOTE]

Olen varma että saan vastakaikua, tunnen hänet niin hyvin. olemme suudellut useasti, viimeisin kerta oli kiihkeää. Olemme juteltu siitä, ja molemmat tykkäs;)
sepä se, kun molemmat ollaan varattuja, miten tästä voi selvitä??? En halua satuttaa miestäni, rakastan häntä todella kovasti! Nyt vain tuntuu että väkisin satulan jotain:(

Olen varma että saan vastakaikua, tunnen hänet niin hyvin. olemme suudellut useasti, viimeisin kerta oli kiihkeää. Olemme juteltu siitä, ja molemmat tykkäs;)
sepä se, kun molemmat ollaan varattuja, miten tästä voi selvitä??? En halua satuttaa miestäni, rakastan häntä todella kovasti! Nyt vain tuntuu että väkisin satulan jotain:(

No mitens jos toisten satuttamisen sijaan laittaisit itsesi peliin ja jäädyttäisit tilanteen. Koko juttu kuulostaan kielletyn hedelmän himoitsemiselta, ei rakkaudelta. Sä heittelet tuota rakkaustermiä sinne ja tänne. Aivan kuin hakisit sillä oikeutusta halullesi pettää. Tyypillistä. Avioliitoissa houkutuksia tulee, sulla on nyt se vaihe, joten nyt niitä lupauksia koetellaan. Ihan sama onko kysessä toinen mies tai nainen.
Selvitä pääsi ja lakkaa huutamasta turhaan apua.

No mitens jos toisten satuttamisen sijaan laittaisit itsesi peliin ja jäädyttäisit tilanteen. Koko juttu kuulostaan kielletyn hedelmän himoitsemiselta, ei rakkaudelta. Sä heittelet tuota rakkaustermiä sinne ja tänne. Aivan kuin hakisit sillä oikeutusta halullesi pettää. Tyypillistä. Avioliitoissa houkutuksia tulee, sulla on nyt se vaihe, joten nyt niitä lupauksia koetellaan. Ihan sama onko kysessä toinen mies tai nainen.
Selvitä pääsi ja lakkaa huutamasta turhaan apua.

Jospa näin... Paras vaihtoehto tietenkin on unohtaa koko juttu, sillä satutan itseäni mutta mitäs siitä. Joudun välttelemään ihaninta ystävääni. Tiedämme kaikki toisistamme, luotamme. Se tässä hulluinta on että olen ihmetellyt suurta paloa häntä kohtaan, haaveillut hänestä. Nyt olen tajunnut että tässä on jotain suurempaakin. Vaihtaisin elämäni hänen kanssaan elettäväksi. Meillä olisi mahdollisesti viisi lasta, toimiva parisuhde, petetyt ja jätetyt miehet. Meidän kummankaan avioliitto ei ole helppo, ei missään nimessä. Emme kumpikaan useinkaan nauti liitoistamme ja miehistämme, sen takia kynnys laskee..huooh. Kun tämän olisi aikoinaan tajunnut, kun asuttiin yhdessä ystävinä:/