Apua,olen vaihtamassa sukunimeni takaisin tyttönimeeni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerrassaan tahvo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerrassaan tahvo

Vieras
Rupesin tuota lomaketta täyttämään mut mulle iski ihan totaalinen tyhmyyskohtaus...
eli voitteko auttaa....

https://lomake.fi/b/ec/index.cgi/download?s=g7R7Ti3qpWPpoch&id=1423%2FFF91EB5E8739F3F4E49C4AE7816E391C&type=statics
tuossa kun on kohta että"sukunimi ennen nimen muutosta ja etunimet"...niin tuleeko siihen se sukunimi mikä mulla nyt on käytössä?

ja sit kohta"uusi sukunimi" niin tuleeko siihen se mun vanha sukunimi joka mulle tulis takas käyttöön?

Ja sit on n oi rastikohdat F & G...kumpaanhan mun kuuluu se ruksi pistää....

on vaikeeta...

Sun sukunimi ennen nimen muutosta on siis NYKYINEN NIMESI.
Uusi sukunimi on siis tuleva nimesi
ja noi f ja g kohdat... en mä osaa ettiä tosta linkistä missä kohtaa se lomake on jota käytät

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Juuri niin. Itse vaihdoin kk sitten :)

okei,pääsin vähä eteenpäi...mut kumpaan mun kuuluu se ruksi laittaa?F kohta=ilmoitan ottavani henkilökohtaiseen käyttöön sen sukunimen,joka minulla viimeksi oli naimattomana ollessani tai joka minulla oli avioliittoon mennessäni

vai G kohta=ilmoitan luopuvani henkilökohtaisessa käytössä olevasta sukunimestäni

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Juuri niin. Itse vaihdoin kk sitten :)

okei,pääsin vähä eteenpäi...mut kumpaan mun kuuluu se ruksi laittaa?F kohta=ilmoitan ottavani henkilökohtaiseen käyttöön sen sukunimen,joka minulla viimeksi oli naimattomana ollessani tai joka minulla oli avioliittoon mennessäni

vai G kohta=ilmoitan luopuvani henkilökohtaisessa käytössä olevasta sukunimestäni

No mitäpä luulet? Eiköhän tuo eka liity tähän tyttönimen käyttöönottoon eikä tuo toinen...

Mielenkiintoiset nimiarpaijaiset menossa. Toivottavasti ei käy niin ,että entinen sukunimi siis se ei nykyinen vai oliko se tuleva tulee etunimeksi (siis tuleva entinen nimi) ja entinen nykyinen sukunimi (siis kohtaan C4a) tulee lasten lempinimeksi. Varo vielä ettei käyttämäsi nikci tule mihinkään kohtaan nimeksi, jos netissä ilmoitat muutoksesta.

Yhteistyössä