Apua onko kaikki ihmiset nykyään "lärvikirjassa"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaahans
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaahans

Vieras
Siis mä eilen sanoin miehelle "pontevasti" että EN usko, että suurin osa mun kavereista olisi siellä, sitten aloin etsimään niin johan siellämelkein kaikki oli.
Ja mikä hauskinta jollain 10v vanhalla kuvalla :)

Minä en nyt sitten tiedä, pitäiskö itsekin liittyä...
Mies miettii samaa..

kertokaana + ja - asioita tuosa facebookista.

Kiitos!

joulukuussa. Kätevä ku kuka tahansa ei voi sun juttuja nähä toisin ku esim. irc-g:issä...

Irc-g. tosin on hieman nuoremmille joten facebook on mun mielestä paljon asiallisempi

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Kyl sunkin nyt täytyy. :D

Mitenkähän sinne niitä kuuluisia kilonpaloja otettaisiin? :D En minä, kyllästyn sellaisiin juttuihin niin äkkiä ja olen kuullut, ettei sieltä pääse millään ilveellä pois.

Niin et se on sitten vähän kuin tämä palstakin. :D *juuttuneena*

joo oon ja mun miehenikin vasta liitty ja nyt tuntuu et se istuu koneella koko ajan naama kii naamakirjassa ja juttelee kaikkien vanhojen kaveriensa kanssa... ja niitä sillä riittää.
Eka se sano et tollasta hölynpölyä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No ei oo. Kaupunkilaiset on, mutta maalla asuvia kavereita en ole sieltä juuri löytäny.

on se maalla asuva kaveri? :whistle:

Me asutaan kai "maalla" ja tosi tosi moni siellä on

En mä tiedä:). Tässä kylässä?
Siis oikeesti mä asun semmoisessa ihme kolossa, missä alle 25 vuotiaat ei käytä tietokonetta kun töissä ja pakon edestä.

Ja siis tossa tietysti piti luke YLI 25 vuotiaat.
Mä olen ihan friikki, kun harrastan sähköpostiviestintää ja netin keskustelupalstoja. Ehkä jopa huonoa seuraa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No ei oo. Kaupunkilaiset on, mutta maalla asuvia kavereita en ole sieltä juuri löytäny.

mä oon maalta kotoosin ja lähes kaikki siellä olevat kaverit on siellä naamakirjassa :D Juuri sillä tavalla pidänkin yhteyttä näihin "maalla" vielä asuviin ihmisiin kun nykyään itse jo asun toisaalla.

Toisaalta se on ihan kiva paikka...kun on noita kavereita ympäri maailmaa, niin on helppo pitää yhteyttä. Huonona puolena näen sen, että sun on "pakko" hyväksyä kaveriksi "puolitutut", joiden kanssa ei välttämättä ole muuten juurikaan tekemisissä (esim. jotkut vanhat työkaverit).
En kehtaa kummiskaan kieltäytyä jos joku pyytää kaveriksi...vaikeeta!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Toisaalta se on ihan kiva paikka...kun on noita kavereita ympäri maailmaa, niin on helppo pitää yhteyttä. Huonona puolena näen sen, että sun on "pakko" hyväksyä kaveriksi "puolitutut", joiden kanssa ei välttämättä ole muuten juurikaan tekemisissä (esim. jotkut vanhat työkaverit).
En kehtaa kummiskaan kieltäytyä jos joku pyytää kaveriksi...vaikeeta!

Ei se sitä mistään tiedä, oletko lukenu pyynnön ja skipannu vai oletko vaan joskus rekisteröityny, mutta et kuitenkaan käytä. Mä en hyväksy puolituttuja. pari vahinkoa on kyl päässy käymään ja harmittaa:(.

Yhteistyössä