S
Siiri89
Vieras
Eli olen tänävuonna 21v ja oikeen hävettää myöntää, mutta en ole tainnut käydä PAPA kokeessa IKINÄ!! Seksielämää olen kuitenkin harrastanut jo vuosia ja minulla on 1 vuotias tyttö. Nyt muutaman päivän ajan virtsani on haissut AIVAN KAMALALLE! Siis jos sitä jotenkin pitäisi kuvailla niin mielestäni se haisee aivan oluelle.. oikeestaan tosi paljon olutta muistuttava haju. Onkohan vaarallista, minulla on kyllä joskus virtsa haissut todella vahvalle, muttei koskaan kyllä tälläiselle!!!
Soitin terveyskeskukseen muutama viikko sitten kun ahdistuin tästä papa asiasta niin paljon ja varasin itselleni lääkäri ajan. Halusin siis hommata pillerit, otattaa papan ja kaikki muutkin mahdolliset testit. No, sain kaksi aikaa, toisen jollekkin hoitajalle tälle kuulle tästä pilleri asiasta ja toisen lääkärille kokeista vasta kesäkuulle. Sitten minulle soitettiin sieltä terveyskeskuksesta muutaman päivän päästä kun olin varannut ajan, että en minä tarvitsekkaan hoitajalle aikaa erikseen, mutta koska lääkäri aika ei sopinutkaan minulle niin päätimme pitää hoitajan ajan kuitenkin. Voikohan hoitaja ottaa papaa, vai antaako se vain ne pillerit eikä tutki ollenkaan?.
Ahdistaa, olen lukenut nyt koko illan kohdunkaulan syövän oireista.