Apua, Onko tää alkavaa keskenmenoa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
Rv. nyt kasassa melkein 11. Äsken huomasin vessassa käydessä, että paperiin tuli rusehtavan/vaaleanpun. pyyhittäessä, ei paljoa mutta kuminmin ihan selvästi. Tiedän että voi joskus tiputella yms. jos vaikka ollut yhdynnässä tai jotenkin muuten riuhtonut pahasti.... Mutta kun en ole mitään kummempaa tehnyt. Itku silmässä täällä olen:( Ja aiemmissa raskauksissa ei ole koskaan mitään tällasta ollut.....

Mut on ultrattu jo kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla syke näkynyt, eli joku siellä on kasvamassa. Mää olen nyt niin paniikissa!! Miehellekin koko raskausajan valittanut kun tällasta just pelännyt.... Eli nyt sitten odottelen vaan??

mulla yksi keskenmeno ja alkoi pikkuvuodolla eikä loppunu ollenkaan. lisäänty vaan pikkuhiljaa.
kahdessa raskaudessa mitkä meni hyvin loppuun asti on myös ollut vuotoa.
toisessa vaan kerran noilla samoilla viikoilla ja toisessa useesti puoleenväliin saakka. ja pelkäsin molemmilla kerroilla ihan hirveesti. varsinkin tuossa viimesessä kun vuosin useesti ja aikapaljon tuli paperiin. sitä ennen oli se keskenmeno.
verenvuoto alkuraskaudessa on todella yleistä. jos vuotoo rupee tuleen enempi ja tulee kipuja niin tilanne on hälyyttävämpi. odottele,muuta ei voi.

Jos ei ole mitään kummempia kipuja, niin tuskin on mikään keskenmeno. Koeta rauhoittua. Mulla on noita samoja vuotoja ollut joka raskaudessa. Neljä raskautta. Ei yhtään keskenmenoa.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Jos ei ole mitään kummempia kipuja, niin tuskin on mikään keskenmeno.

En halua pelotella, mutta mulla kivut alkoivat vasta lääkkeellisen tyhjennyksen yhteydessä. Sitä ennen ei muuta kuin veristä vuotoa.

ap :hug: tsemppiä

Mulla oli tollasta vuotoa jossain vko 8-10 paikkeilla esikoista odottaessa. Olin ihan paniikissa. Itseasiassa iski vatsatauti ja oksensin ihan sikana yön vessassa ja seuraavana päivänä tuli vuotoa. Olin ihan varma että keskenmeno... mutta onnellisesti olen äiti! Eli vuotoa voi olla, muttei ihan mahottomasti.

Muistelen jonkun sanoneen et odotusaikana olis ollu jokuset kuukautisetkin, tosin normia niukempana...

Relax vaan! Aina kaikki ei pääty pahimpaan mahdoliseen. ;-)

mulla alkoi km ruskeella tuhrulla. koko päivän tuli vähän. seuraavana päivänä tuli verta, lääkäri näki vielä sykkeen. sitten illalla alkoi kivut (vähän kun supparit) ja kymmenessä minsassa päästi side läpi... Sen jälkeen ei ollut enää epäselvää. Arvasin melko varmasti jo ekasta tuhrusta että keskenmeno, koska mulla ei ollut ikinä aikasemmissa raskauksissa vuotanut.
Mutta sulla on vielä toivoa:)

Yhteistyössä