J
jasuli
Vieras
hei. oon aika uus täällä niin en tiä miten tällanen aloitus kuuluis tehdä. sori jos on jotenki härö tai jotain. oon 19v mimmi ja oon nyt vuoden ajan seurustellu ja asunu mun miehen kanssa. ollaan tosi onnellisia vaikka joskus riidelläänki. ollaan aika erilaisia kun on ikäeroakin. mies on 33v ja oli aiemmin naimisissa lasteni äidin kanssa 10v. lapset on 4 & 8 ja mä rakastan niitä jo ku omiani. meillä on vuoroviikot. mun ongelma on että mun mies jatkuvasti viestittelee ja soittelee tän eksänsä kanssa. siis tottakai ymmärrän että pitää jutella lapsista, mutta ku mies menee aina kauhean kiihkeäksi ja haastaa riitaa. se eksä vissiin vaan haluais sopia välttämättömättömät asiat kohteliaasti ja pitää hajurakoa. elää omaa elämäänsä. mies vaan vääntää joka asian riidaksi ja vittuiluksi. riiteli ne ennenki niin etten mä ollu se syy miksi ne eros sillon vuosi sitte. mutta siis jotenki mulla tulee joskus sellanen olo niinku toi mies vielä rakastais sitä naista ja katuu kaikkea. mitä mun pitäis tehdä? mun käy sääliksi sitä eksääkin kun toi mies menee tollaseksi sen kaa.