APUA!!oon kuullu näisrä ylläri raskauksista mut prkl..mitä tää on!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei hemmetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei hemmetti

Vieras
eli vauvani on 7kk ja imetys loppui 3vkoa sitten koska maidon tuli loppui..imetin loppu aikoina enään pari kertaa päivä..ja mini pillereitä olen syönyt nyt koko ajan..erosin miehestäni vauvan ollessa 2kk kun hän päätti jatkaa matkaansa..noh etsin kerran sitten lohtua yhdestä idiootista ja päädyin sen sänkyyn!!
tästä nyt 3kk aikaa..söin siis pillereitä ja käytimme kumia tosin en kyllä tiedä oliko se ehjä loppuun asti..prkl sentään..nyt lopetin pillerit kk sitten ja menkkoja ei vieläkään ole raskauden jälkeen kuulunut ja nyt tuli ihmeellisiä masu kramppeja enkai mä herran jumala voi olla kohta 4llä kuulla raskaana!!!
rupee pelottaa!!

siis oikeesti oon vielä ollu juomassakin ei hemmetti..en mä nyt trajunnu ees epäillä tota kun pillerit ja kortsu,ei kai kellään voi niin huono tuuri olla et kumoikin pettää!!ehkä mä vaan stressaan turhasta..kamala tunne silti!!

siis ihan kamalaa olisi jos selviäisi että on tollanen vahinko käyny!!!mä olinsin jopa voinu juomisella(2kertaa ollu ulkona)vahingoittaa sitä lasta!!!!ja toisex olisipa kivaa et olix lapsi sellaselle hyväx käyttjä mulkulle...ei tää voi olla muutakun pahaa painajasita..=(

pitäiskö täs vaiheessa jo olla menkat alkanu vai onko normaalia et menee pitkäänkin synnytyksen/imetyksen ja pilsujen lopettamisen jälkeen???

ei ees oo..mieti kuule mikä hätä sulla itselläsi olisi mun tilanteessa..kiva ajatella et oon kohta ehkä 2vauvan yh...en ees uskalla tehä testiä...siis niin itkettää

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
ei ees oo..mieti kuule mikä hätä sulla itselläsi olisi mun tilanteessa..kiva ajatella et oon kohta ehkä 2vauvan yh...en ees uskalla tehä testiä...siis niin itkettää

No ainakin kirjoitustyylistäsi voisi päätellä, että siellä kirjoittelee joku pojankloppi, jolla peruskoulukin on vielä kesken...

uskon että hyvin epätodennäköistä että olet raskaana ! minun kohdalla kk alkoi kun vauva oli yli 7 kk, tosin en käyttänyt pillereitä ja imetinkin. sinun kohdalla menkat eivät ala koska jännität. kyllä ne alkaa muutaman viikon sisällä.

et oli provo tai ei, mut jos sellaseks epäilee niin voisko jättää vastaamatta, kuitenkin jos ei ole provo niin tuntuu pahalta noi tollaset, vastatkaa asiallisesti.

Yhteistyössä