apua! oonko mä ylihysteerinen? asiaa raskaudesta ja lääkkeistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä

Vieras
käytin naso-ratiopharmia (siis nenäsumutetta) kahtena iltana että saisin helpommin nukuttua ton räkätautini kans.. Yht 4 suihketta.
Nyt vasta tajusin googlettaa ja eihän sen käyttö ollut ollenkaan sallittua raskauden aikana. Helveta. Mutta neljä suihkausta ei kai se nyt mitään vai kuinka??!!

No minä tässä kanssa käytän Otrivinia jotta saan nenäni selväksi. Rv 23. Ja Otrivin on myös selosteen mukaan kielletty.

Näitä ei oo vaan kaikkia suihkeita niin hyvin tutkittu joten mieluummin kieltävät kaiken. Paikallinen käyttö ei kuitenkaan yleensä haittaa, vaikka aine olisi mitä.

Ja minulla on tosiaan sikiötoksinen kortisonivoide myös lääkärin luvalla käytössä käsien ihottumaan.

nou panik... et ole vahinkoa saanut aikaiseksi. itselläni oli influenssa raskaus aikana ja kova nuha ja lääkäri sanoi minulle että voin käyttää nasolinia yöllä että saan nukuttua, päivisin en käyttäny muttä yöksi suihkautin niin sai nukuttua

ja viistoista vuotta sitten meikä otti joka kaheksas tunti nasolin sumutetta.. kun muuten oisin esikoisen aikaan ollut happiletkussa.. kun ei henki kulkenu niin ei kulkenu..

ja sama on ollut jokaisella muullakin aina joku hiivatin nokkatukkonen kun raskaana.. ja taas ..nyt jo kuudes kerta..

sumuttelut kuitenkin van siinä tilassa jos en oikeesti tunne saavani henkeä..suussa on jo kivoja halkeamia kuivien limakalvojen takia.. siis kun olen kuin kala kuivalla malla kituset levällään :laugh:

Et löydä varmaan yhtään lääkettä googlella missä käyttö raskauden aikana sallittaisiin.

Silloin kun terve järki ei riitä soitto tänne tekee ihmeitä http://www.hus.fi/default.asp?path=1;28;824;2049;2265;2260;3437

Yhteistyössä