Apua! Pitääkö siljan laivalle olla varausvahvistus mukana kun menee satamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päästäänkö reissuun?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päästäänkö reissuun?

Vieras
Meillä keskiviikkona olis lähtö ruotsin risteilylle ja tajusin juuri että olen vahingossa poistanut sen mun sähköpostista! Voi vi**u :(

Matka on maksettu jo viime viikolla ja sen maksukuitin kopion pystyn tulostamaan mukaan. Riittääköhän se? Onko kukaan ollut siljan laivalla lähiaikoina ja muistaako miten se menee?

kato roskakorista onko vielä siellä!!!! juuri olin viikonloppuna ja kyllä meillä se varauslappu oli mukana ja kuitti..setä kyllä antoi sen takaisin, joten ei ne niitä ainakaan ota sinne..mut kandee vaix soittaa enneko menee jos ei pääsekään..

Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
No mutta varmasti sen saa uudestaan sähköpostiin kunhan soittaa sinne :) kyllä kai ne siellä tietää kun kertoo omat tietonsa jne... Hyvää matkaa teille! :wave:

Se puhelu maksaa 1,80e... en viittis soittaa jos onnistuu ilmankin...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
kato roskakorista onko vielä siellä!!!! juuri olin viikonloppuna ja kyllä meillä se varauslappu oli mukana ja kuitti..setä kyllä antoi sen takaisin, joten ei ne niitä ainakaan ota sinne..mut kandee vaix soittaa enneko menee jos ei pääsekään..

Ei ollut roskakorissa. Tuli niin isoja kuvatiedostoja että tyhjensin samantien roskakorinkin, huoh

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
No mutta varmasti sen saa uudestaan sähköpostiin kunhan soittaa sinne :) kyllä kai ne siellä tietää kun kertoo omat tietonsa jne... Hyvää matkaa teille! :wave:

Se puhelu maksaa 1,80e... en viittis soittaa jos onnistuu ilmankin...

Okei :D Kyllä mä maksaisin ton summan mikäli meijän reissuun pääseminen riippuis siitä =) Mutta laita sinne vaikka meiliä (sille teidän yhteyshenkilölle jos muistat nimen) ainaki meillä meileihin vastattiin aina nopeasti =)

Löysin siljan sivuilta:

" Jos olet kirjautunut web-käyttäjäksi, voit käydä katsomassa varaustasi tunnuksillasi myöhemminkin ja voit tilata vahvistuksen uudestaan sähköpostiisi. Ota varausnumero tai matkavahvistus mukaan terminaalin lähtöselvitykseen."

Eli kyllä se pitää olla mukana :( Täytyy laittaa sähköpostia sinne nyt heti ja jos eivät päivällä vastaa niin sit illalla soitan ja pyydän niitä lähettämään sen uudestaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Löysin siljan sivuilta:

" Jos olet kirjautunut web-käyttäjäksi, voit käydä katsomassa varaustasi tunnuksillasi myöhemminkin ja voit tilata vahvistuksen uudestaan sähköpostiisi. Ota varausnumero tai matkavahvistus mukaan terminaalin lähtöselvitykseen."

Eli kyllä se pitää olla mukana :( Täytyy laittaa sähköpostia sinne nyt heti ja jos eivät päivällä vastaa niin sit illalla soitan ja pyydän niitä lähettämään sen uudestaan :)

Hitto kun en ole kirjautunut web-käyttäjäksi. :D

Yhteistyössä