K
Kutoja
Vieras
Oman mielen jalka kun on 42, niin hieman vaikea hahmoittaa...
Jos jonkun miehellä olis tuon kokoinen jalka ja viittis mitata.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oho, tyhmä kun olen varsinkin näin unenpöpperössä, niin en edes tajunnut että tuollaisia sivuja on... KIITOS!![]()
Teen kaikki sukat 7veljestä langasta ja puikot 3 1/2, 45 kokoiset sukat teen niin, että kerroksia on 60 siinä sukkaosassa ja sitten aloitan kavennuksen. Koko 46 olisi sitten 62 kerrosta ja kavennus.
Katsoin mitä vyötteessä on. Siinä oli puikkojen koko 4 eli noi 3 1/2 on ihan sopivat. Niillä olen tehnyt sukkia jo 15v. Kerrokset kannattaa laskea eikä sukkaa mitata. Jos on valmista sukkaa jo koittanut niin se on venynyt. Se mikä on vielä vaiheessa niin onkin sitten piukempi kun sitä mittaa ja siitä tulee lopulta pidempi.Liian paksut puikot sinulla.
Jos teen 7 veljestä langasta, niin puikot ovat kolmoset, nallessa ovat kakspuolikkaat ja en laske kerroksia, minulla on mittanauha, jota käytän.
Katsoin mitä vyötteessä on. Siinä oli puikkojen koko 4 eli noi 3 1/2 on ihan sopivat. Niillä olen tehnyt sukkia jo 15v. Kerrokset kannattaa laskea eikä sukkaa mitata. Jos on valmista sukkaa jo koittanut niin se on venynyt. Se mikä on vielä vaiheessa niin onkin sitten piukempi kun sitä mittaa ja siitä tulee lopulta pidempi.