Apua, puhelin sekosi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpom

Vieras
Mulla on Nokian c5-03 puhelin ja olin sen sitten unohtanut matalalle pöydälle. Ja heti kun silmä vältti, niin eiköhän lapsen kätöset löytäneet puhelimen, joka tietenkin löysi tiensä lapsen suuhun. No mun piti sitten soittaa yhteen paikkaan ja ihmettelin kun eihän siitä puhelimesta kuulunut mitään. Nyt huomasin että näytöllä on kuulokkeiden kuva siellä ylänurkassa, eli puhelin olettaa että kuulokkeet ovat kiinni, vaikka ei oikeasti ole. Sammutin puhelimen, otin akunkin irti ja laitoin takaisin, mutta ei toimi. Nyt otin irti akun ja takakuoren ja laitoin puhelimen kuivumaan patterin yläpuolelle.

Onko ideoita, mitäs jos ei toimi?

osta uus puhelin, ja jotain muuta merkkiä ku nokia -.-
mulla meni samaisee malliin täysin hermot. ei kestäny puoltaakaa vuotta ku jo rupes samanmoisia sekoilemaan. Nokian laatu on laskenu huomattavasti :/ yök

Muuten mä kyllä tykkään nokiasta eikä tuo puhelinkaan ole muuten sekoillut :) Tiedänpä ainakin yhden kaverin jonka Samsung hajosi kunnollla lapsen siihen kuolattua.

Joo no, pitääpä koittaa viedä sitten johonkin jos ei toimi... onko kellään muulle käynyt noin ja onko jotenkin saanut itse puhelimen toimimaan?

Muuten mä kyllä tykkään nokiasta eikä tuo puhelinkaan ole muuten sekoillut :) Tiedänpä ainakin yhden kaverin jonka Samsung hajosi kunnollla lapsen siihen kuolattua.

Oma Samsungini sai minut järjestettyä päivänä eräänä lähes kadoksiin teeskentelemällä että kaikki on normaalisti mutta olemalla silti pois verkosta. Että osaa ne Samsungitkin tosiaan.

mulla sama merkki ja malli. tekee ilman sitä sylkeäkin vaikka mitä temppuja. nyt esim kun soittaa niin kuuluu tasaista piipitystä hälytysäänen ja puheen päälle.

Yhteistyössä