Apua raskaustestin kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tipi81

Jäsen
24.09.2009
34
0
6
Hei!

Olen pahoillani kun tällaisen aiheen tänne nyt avaan, mutta olen niin sekaisin, etten voinut muuta kuin kysyä apua teiltä!

Olen aika kokematon rakaustestien kanssa ja tänään kp33/28-32 tein testin. Tulos oli hämmentävä. Viiva on haalea, mutta kuitenkin punertava väriltään! En silti oikein tiedä onko tuo plussa vai ei!

Oireita on... lämmöt koholla sitkeästi 37,2-37,7. Alavatsaan koskee ajoittain, on vilu, väsyttää, itkettää herkästi, välillä etoo paljonkin.

Kuulisin mielelläni teidän mielipiteet tästä testistä... onko se plussa?

En jostain syystä saa linkitettyä kuvaa mutta siis
www.aijaa.com/v.php?i=4941740.jpg

kyllä tuo RFSU on ainoa, joka näyttää oikean plussan eli myöhäisen plussan...ei kp 23.
Eli onneksi olkoon selkeän plussan saanneena:)

Itse plussia muilla testeillä useasti saannut, mutta harvemmin Rfsu:lla ensimmäistä virheellistä plussaa, eli testi addiktiona sanon, että rfsu ei valehtele, vaan kertoo koko todellisuuden hcg:stä kehossa..

Kiitos aivan valtavasti kaikille vastaajille! Aluksi olin aivan epäuskoinen testistä, mutta te saitte mulle vähän uskoa siihen, että positiivenen se voisi olla =)

Tänä aamuna tein uuden testin, vaikka jännitti kyllä aivan kamalasti, mutta se näyttikin selkeää plussaa :heart: Että pakko se vaan on uskoa!

Yhteistyössä