Apua, rv 34 ja vauva (tai jokin kova möykky??) painaa tosi pahasti ylös kylkiluihin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tämä on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tämä on

Vieras
En voi kohta enää istua kun oikealle puolelle painaa niin pahasti ja tuossa tosi ylhäällä ihan rintojen alla tuntuu iso kova möykky. En tiedä voiko se olla että kohtu on niin korkealla¨ja että vauva viihtyisi juuri sillä puolella.. Pelottaa vaan että jos se ei olekaan vauva vaan tuo kova möykky onkin jotain muuta, kasvain tms joka nyt on alkanut painaa kun kohtu on kasvanut... Ku ei se möykky siitä tunnu liikkuvankaan mihinkään.. :(
Tämä on 3. lapsi eikä ole ennen tällain painanut, ja tämän pitäisi vieläpä olla melko pienikokoinenkin.

Mullakin paino vauva ihan helvetin kipeesti kylkiluihin kun vähänkin huolimattomassa asennossa istuin. Ehkä se vauva vain könöttää siellä itsesi kannalta hankalassa asennossa?

[QUOTE="vieras";23400989]se on perätilassa[/QUOTE]

tätä tulin itsekin veikkaamaan, että olisiko tuo vauvan pää, mikä painaa. kyllä se kohtu nimenomaan noilla viikoilla on niin korkealla että istuessa painaa kylkiluihin

luulisin, että kova möykky on vauvan pää. Mulla 4. lapsi istui pitkään kohdussa ja just hieman poikittain, niin että pää oli vasemmalla juuri kylkiluiden alapuolella

Ja siis tuntuu ihan tuossa rintalastan alapuolella asti se möykky ja siitä oikealle. Voiko se oikeasti olla niin korkealla... Vai onko kohtu jotnekin kummallisen muotoinen, kun pari viikkoa sitten terkka mittasi sf mitan eikä kohtu ollut läheskään noin ylhäällä hänen mittauksella..

[QUOTE="aloittaja";23401062]Ja siis tuntuu ihan tuossa rintalastan alapuolella asti se möykky ja siitä oikealle. Voiko se oikeasti olla niin korkealla... Vai onko kohtu jotnekin kummallisen muotoinen, kun pari viikkoa sitten terkka mittasi sf mitan eikä kohtu ollut läheskään noin ylhäällä hänen mittauksella..[/QUOTE]

Mulla on 2 lasta jotka molemmat oli perätilassa loppuun saakka, ja heitä odottaessa päät tuntuivat isoina kovina palloja juurikin oikeiden kylkiluiden alla. Ei puhettakaan että olisi voinut istua muuten kun selkä aivan suorassa kun painoivat niin kovasti kylkiluihin. Jos vauvasi tosiaan on pää alas päin niin sitten en kyllä keksi mikä se kova möykky on.

minulla kova möykky oli vauvan pää. autolla-ajosta ei meinannut tulla mitään, niin kamala ahdistus oli! välillä tuntui tunkevan oikein kylkiluiden väliin...

toinen vauva oli loppuajasta rt, ei todellakaan niin ahdistavaa!

eihän sitä voi olla varma miten päin se siellä on. mutta kuullostaa kyllä perätilalta, kokemuksella...

Mulla oli myös outo möykky yhessä vaiheessa ja se paljastui suolimöykyksi, eli suolet oli pakkaantuneet jotenkin hassusti sillleen, että tuntuivat möykkynä vatsan päältäkin koittaessa. Palautui normaaliksi ajan kanssa.

Yhteistyössä