:flower: Onnea odotukseen :flower:
Ja ole huoleti. Noin alussa eui pitäisi mitään kamalia lapselle sattua. Ensinnäkin ota huomioon se, että raskausviikkoja aletaan laskea kuukautisten viimeisestä päivästä. Eli 1-2 viikoilla et mitä todennäköisimmin ole edes raskaana vielä. Eikä hedelmöittyneellä munasuolulla ole heti alkuun napanuoraa ja istukkaa saatikka yhteistä verenkiertoa äidin kanssa. En nyt muista, koska ne kehittyvät.
Ja ole huoleti. Noin alussa eui pitäisi mitään kamalia lapselle sattua. Ensinnäkin ota huomioon se, että raskausviikkoja aletaan laskea kuukautisten viimeisestä päivästä. Eli 1-2 viikoilla et mitä todennäköisimmin ole edes raskaana vielä. Eikä hedelmöittyneellä munasuolulla ole heti alkuun napanuoraa ja istukkaa saatikka yhteistä verenkiertoa äidin kanssa. En nyt muista, koska ne kehittyvät.