APUA !!! Sivuhistoria tai "polut" (tietokoneista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Siis sivuhistorian näkisin kyllä tosta sivuhistoria painikkeesta.
Se vaan on tyhjä, mutta kyllähän näkee jostain muualtakin missä tällä koneella on käyty. On aina tyhjä toi sivuhistoria kun mies on ollu koneella :/
Aloin ihmettelemään,kun sieltä menee myös mun sivuhistoriat.
En enää muista missä sisustus sivuilla kävin eilen. Nyt en näe enää mitään koko "historiassa" HÄH?!

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Työkalut, internet asetukset, asetukset ja näytä tiedostot.

Mutta et sä kyllä sitä kautta enää sinne pääse.

Tai mies on poistanut nekin.
Mitkä kaikki tuonne sitten jää tallelle? Minä välillä tyhjennän sivuhistorian ja poistan evästeet,eli jääkö ne silti tuonne sitten?

Ainoa vaan et minä menin lapsen kaa neuvolaan ja otin sit kaikki lapset mukaan et hänellä aikaa hoitaa rauhassa raksa asioita. piti soittaa sinne sun tänne. Ja mitä tekee herra!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ainoa vaan et minä menin lapsen kaa neuvolaan ja otin sit kaikki lapset mukaan et hänellä aikaa hoitaa rauhassa raksa asioita. piti soittaa sinne sun tänne. Ja mitä tekee herra!!!

Herra hoiteli asioita....=) pani asiat tärkeysjärjestykseen....

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Työkalut, internet asetukset, asetukset ja näytä tiedostot.

Mutta et sä kyllä sitä kautta enää sinne pääse.

Tai mies on poistanut nekin.
Mitkä kaikki tuonne sitten jää tallelle? Minä välillä tyhjennän sivuhistorian ja poistan evästeet,eli jääkö ne silti tuonne sitten?

Jep, sinne jäävät ja vievät aivan turhaa tilaa...

Ne kannattaa poistaa silloin tällöin.

Voi voi ja ai ai. Taas yksi naisihminen, jolla elämä heitti yht'äkkiä häränpyllyä. Sen takia jotkut miehet poistelevat sivuhistoriat koska tietävät mikä sota syttyis jos seikkailut paljastuisivat. Meillä taas ollaan sillä linjalla, että koska molemmat olemme aikuisia ihmisiä voimme ja saamme käydä niillä sivuilla mitkä kiinnostavat. Mitään ei tartte salailla, luojan kiitos.

minä aina poistan sivuhistoriasta nämä kaksplussalla käynnit, kun mies alkaa niistä aina vittuilla... :whistle: ja sitten jos olen eksynyt sivuille, joista se vetäis herneen nenuun tai jos olen päivän aikana surffannu paljon niin poistan puolet, tai se alkaa valittaa että oon vaan istunut koneella vaikka vaan surffaan arkitoimien ohessa.. ;)

Yhteistyössä