L
L8
Vieras
Meillä tyttö nukkunut kaikki yöt ehkä yhdellä, kahdella syötöllä alkuun ja kun oppi ryömimään 3 kuisena niin sen jälkeen heräillyt tunnin välein (nyt 4kk ja 1vk). Harvoin saan pelkällä tutilla rauhoitettua, melkein aina pitää ottaa tissille. Viimeks annettiin 200 milliä velliä ennen nukkumaanmenoa (yleensä oon antanu vaan 100, mutta nyt annettiin niin paljon ku neiti itse jaksoi syödä), ja silti ihan samalla tavalla heräili ja halusi tissiä (siis jos en aina heti anna tissiä niin saatan nousta 15-25 kertaa yössä). Todella merkillistä... Nyt tätä on jatkunut siis vasta 5 viikkoa, mutta jo ottaa koville. Alkaa olla ideat vähissä. Luulen et syy on toi heiluminen sängyssä, ei se siellä ryömi tai mitään mutta on aika aktiivinen tyttö päivälläkin ja vaikka rauhoitan illan viidestä lähtien - ei apua... Kapaloista repii ittensä alta aikayksikön tai raivostuu... Soseitakin saa jo, eikä mahassa tunnu kipuja olevan. Klassisesta musiikista tykkää mut ei se siihen nukahda kuin päivällä (päivisin nukkuu n.4h yhteensä)... Otin sen jo viereen nukkumaankin yks yö mutta se nyt oli aivan kamalaa (heräiltiin koko ajan molemmat). Kyllä se aina nukahtaa 19.30-06.00 välillä uudestaan ja uudestaan, ja vasta tosiaan kuudelta vaatii leikkimään ja touhuumaan, mutta kun niitä herätyksiä on niin älyttömän monta. Mun pitäis mennä töihin kun likka on vuoden, mitenköhän onnistuu työnteko jos heräilyt on silloinkin tätä luokkaa? Kertokaa hyvät ihmiset kokemuksia!!!