Apua, testi haaleni, enkö olekaan raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Eilen tehty raskaustesti selkeä, mutta hieman controlliviivaa haaleampi plussa, tänään selkeästi haaleampi kuin eilen. Kuitenkin minuutin jälkeen näkyi selkeästi mutta siis vaalea...mitä tarkoittaa ? Onko tämä menossa kesken...eikö pitäisi tummeta viivan? Olen peloissani.

En osaa sanoa mikä sinun tilanteesi on, minulle on käynyt noin kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla raskaus meni ikävä kyllä kesken :(

Toisaalta olet tehnyt nuo testit peräkkäisinä päivinä, joten hCG ei ole välttämättä hirveästi ehtinyt nousta edellisestä testaamisesta, ja testit eivät ole identtisiä, joten toisen testin viiva voi olla edellistä vaaleampi eikä sen tarvitse merkitä yhtään mitään.

Ei auta kuin odottaa... Voimia ja peukkuja!

En osaa sanoa mikä sinun tilanteesi on, minulle on käynyt noin kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla raskaus meni ikävä kyllä kesken :(

Toisaalta olet tehnyt nuo testit peräkkäisinä päivinä, joten hCG ei ole välttämättä hirveästi ehtinyt nousta edellisestä testaamisesta, ja testit eivät ole identtisiä, joten toisen testin viiva voi olla edellistä vaaleampi eikä sen tarvitse merkitä yhtään mitään.

Ei auta kuin odottaa... Voimia ja peukkuja!

Asiallisesta vastauksesta! Olen luullut että hormoni tuplaantuu heti alusta joka päivä ja siksi huolestuin niin kovin. Kun odotin tummaa viivaa...ei auta kun odottaa ja toivoa. Takana keskenmenoja, siksi niin kovin malttamaton

Olen epätoivoinen, ei kannata kommentoida miksi tein taas testin..mutta tein...ja taas viiva haalentunut. Voiko johtua siitä että kaksi ekaa tein aamuvirtsasta ja nyt en? Mulla niin monta keskenmenoa ja yritysvuotta takana, siksi olen tällainen, toivon ettei sitä nyt kommentoida. Tiedän ettei testejä kannattaisi tehdä...

Mulla ei kyllä ole ollut mitään väliä onko aamu vaiko päivä pissa, jos olen ollut raskaana viivat ovat tulleet selkeästi ja aina seuraavana päivänä ovat olleet vahvempia, jos olen sattunut testin syystä taikka toisesta uudelleen tekemään.

Kuulostaa kemialliselta.

Oliko saman merkkinen testi? Testeissä, saman merkkisissäkin voi olla eroja, on kokemusta. Kuten pissassakin, mulla aamupissatestit ovat aina olleet haaleampia kuin päivällä ja illalla tehdyt testit.

Yhteistyössä