APUA! Tietääkö kukaan mistä saa kesäpesän tai verkkoteltan vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kesäpesä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kesäpesä"

Vieras
Olen ihan hulluna hakenut sellaista verkkotelttaa vauvalle jonka saa kiekoksi taivutettua kasaan. Tietääkö kukaan mistä voisin löytää? Olen googlettanut sormet ruvella ja löytänyt vain suljettuja huutonet kohteita ja yhden joka on ryöstöhintainen ja paikkailtu. Apuva nyt.

[QUOTE="vieras";26334305]Minulla olisi ylimääräinen - viime kesänä ei tarvittu ja tänä kesänä vauva jo kävelee eikä pesässä pysyisi.

Pitäisikö pistää myyntipalstalle vai?[/QUOTE]

Hei!

Onko sinulla sähköpostia jonka viitsit laittaa tänne? Onko se siis sellainen pop up verkko jonka saa kiekoksi ja siinä on "aurinkokatto"

Hei!

Onko sinulla sähköpostia jonka viitsit laittaa tänne? Onko se siis sellainen pop up verkko jonka saa kiekoksi ja siinä on "aurinkokatto"

Se on juuri sellainen kiekoksi taitettava: jotenkin kahdeksikoksi ensin taitetaan ja sitten sisäkkäin... mitään patjaa siinä ei ole eli ei ole matkasänky vaan sellainen "kuori". Kesäpesä luki päällä muistaakseni. Se on napakaksi pingottuvaa vaalean beigen väristä kangasta (nalleja?) ja osin verkkokangasta, vetoketjusulku. On varastoituna nyt, niin en tähän osaa merkkiä nimetä.

Jos laitat sähköpostiosoitteesi niin voin huomenna hakea sen esiin ja laittaa kuvan?

[QUOTE="vieras";26334538]Se on juuri sellainen kiekoksi taitettava: jotenkin kahdeksikoksi ensin taitetaan ja sitten sisäkkäin... mitään patjaa siinä ei ole eli ei ole matkasänky vaan sellainen "kuori". Kesäpesä luki päällä muistaakseni. Se on napakaksi pingottuvaa vaalean beigen väristä kangasta (nalleja?) ja osin verkkokangasta, vetoketjusulku. On varastoituna nyt, niin en tähän osaa merkkiä nimetä.

Jos laitat sähköpostiosoitteesi niin voin huomenna hakea sen esiin ja laittaa kuvan?[/QUOTE]

Minulla on vain omalla nimellä sähköposti ja en sitä halua tähän laittaa, mutta luon anonymin sähköpostin tätä hommaa varten kun muutenkin on tarkoitus tehdä sellainen. Paljonko siitä pyytäisit ja missä tuote sijaitsee? :)

Ap.

Hei! Ap täällä, en tiedä tuliko viimeinen sähköpostini sinulle koskien kesäpesän postitusta, laitoin sen vielä uudelleen mutta ottaisitko yhteyttä että tiedän missä mennään?

Yhteistyössä