Apua vaatetuksen hankkimiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zenn

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
2 228
1
36
Tampere
Tässä katselin jo alennusvaatteita syksyyn ja talveen ja kaipaisin apua minkä kokoista tarvitsisin.

Meidän 7kk jantteri oli 6kk tarkastuksessa 71cm ja reilut 10kg painava ja h&m:n 80cm vaatteet istuu täydellisesti, tutalta 80cm bodyt on myös sopivia. <3

Ostin kevään hulluilta päiviltä reiman 80cm välikausihaalarin ja se varmasti menee syksyllä, talveksi varmaan pitänee hankkia jo isompi? Mietinnässä olisi kenties käytetty ticket to heaven koossa 80 (se ilmeisesti vastaa 86 senttistä?) Lisäksi olen katsellut siihen reimaan kiinnitettävää itamar-villahaalaria, kumpi koko siitä kannattaisi hankkia? Riittäisikö ja venyisikö 80cm koko talveksi aluvillahaalariksi vai kannattaisiko hankkia suoraan se 86cm?

Tiedän olevani kovin ajoissa, mutta early bird catches the worm ja saattaa löytää hyviä alennuksia :)

Niin ja kannattaisiko sitä reiman villahaalaria hankkia ollenkaan? Ehkäpä se fleecehaalari olisi parempi.

Mä olen hukassa tämän pojan pukemisen kanssa :headwall:

Osaisikohan tosiaan joku auttaa vaikka kertomalla miten itse on lapsensa pukenut talvella.

meillä on käytetty lassien tai remun pukuja, alla ohhut pitkähihainen ja sukkikset, jos on 10 pakkasta niin saattaneet laittaa jopa fleeset väiin, tai jotai muuta.
mutta se siis riippuu ihan lapsesta mitä tarviaa, itse en meinaa tareta villapaidalla ja untuvatakilla sillä -10 kelillä :xmas:

Yhteistyössä