Apua , verhot!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keittiöön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

keittiöön

Vieras
mulla on juuri nyt tällä hetkellä joku himo että pitää vaihtaa keittiöön verhot ja nyt myös ehtisin :D Mitä teen kun kaapista löytyy:
Tavallisia PITKIÄ verhoja (lattiaan asti melkeen siis), toiset leveitä ja toiset sitten kapeempia
Sellasia keittiöverhoja joihin kuuluu "yläosa ja alaosa", mutta ei ole tankoa tai mitään sille alaosalle..

No joo olipa vähän turha juttu ja toki voisin käydä hakemassa kaupasta sellasen tangon sille alaverhollekin mutta haluan jotain värikkäämpää sinne nyt heti, ja huomenna pitää sitten tehdä kaikenlaista muuta.. Just meni tytär nukkumaan niin tässä vois tehdä jotain hyödyllistä :)
Tällä hetkellä siellä on vaaleet verhot, jotka ylettyy ikkunan alla olevan patterin yläreunaan , ja ne on sellasilla pidikkeillä sivussa...

Voi että ooon surkea verhojen kanssa :(

Mä en taas oo koskaan ymmärtänyt sellasia kitukasvusia verhoja :D Kaikki verhot osuu meillä lattiaan.
Keittiössä on 4 kapeaa verhoa. Taaimmaisessa kiskossa on 2kpl n. 50-70cm leveät valoverhot, etummaisessa kiskossa 2kpl Ikean britter nummer- kankaasta ommellut verhot, niilläkin leveyttä joku 70cm.

Mä en taas oo koskaan ymmärtänyt sellasia kitukasvusia verhoja :D Kaikki verhot osuu meillä lattiaan.
Keittiössä on 4 kapeaa verhoa. Taaimmaisessa kiskossa on 2kpl n. 50-70cm leveät valoverhot, etummaisessa kiskossa 2kpl Ikean britter nummer- kankaasta ommellut verhot, niilläkin leveyttä joku 70cm.

Hmm sopiskohan ihan pitkät verhot, meillä on keittiönpöytä heti ikkunan alla? :)
Toki voin kokeilla mutta en oikeen luota omaan sisustussilmääni :D

Alkuperäinen kirjoittaja keittiöön;23903029:
Joo siis meillä on kyllä semmosia kappoja mutta sopiiko semmonen yksistään vai pitäskö olla se alaosakin? :D

Minusta sopii yksistäänkin, tai pelkkä alaosa, kuten meillä on nyt. Tosin puusäleverhot on kesäajan ylhäällä, joten näyttävät yläosalta. Mutta yläosa pelkästään sopii. http://rakkaudentalossa.blogit.fi/files/2010/05/img_2647.jpg Esim. tuossa on pelkkä yläkappa.

Minusta sopii yksistäänkin, tai pelkkä alaosa, kuten meillä on nyt. Tosin puusäleverhot on kesäajan ylhäällä, joten näyttävät yläosalta. Mutta yläosa pelkästään sopii. http://rakkaudentalossa.blogit.fi/files/2010/05/img_2647.jpg Esim. tuossa on pelkkä yläkappa.

Kiitos vinkistä :) Pitääpä koittaa miltä näyttää.
Huh oon nyt tuohon levittäny kasan verhoja, siitä sitten kokeilemaan :D
Lisää vinkkejä otetaan vastaan kuitenkin ja kuvia erilaisista keittiönverhoista :)

Yhteistyössä