Mutta oon neuvoloissa ravannut ja tehnyt kaikki pissatestit, eikä mitään oo näkynyt. Vauva oli toissapäivänä pää alhaalla ja voi syntyä kuulemma milloin tahansa. Mahaan ei satu eikä muuallekkaan. Pitäiskö soittaa johonkin? mitä teen, olen ihan avuton nyt.
En olisi kovin huolissani. Yhdyntä on vain ärsyttänyt kohdunsuuta. Seuraa tilannetta, jos verta alkaa tulla enemmän soita heti synnärille ja voithan soittaa sinne nyt jo heti ja kysyä mitä mieltä he ovat.
Ihan normaalia sanottiin mulle.Kohdunsuulla on paljon pieniä verisuonia,joista joku on voinut katketa seksinaikana.Jos epäilyttää niin soita sairaalaan.
No tuliko sitä verta vähän vai jäikö vuotamaan tuolla tavalla? Ja missäpäin istukka sijaitsee? Tuollainen yksittäissatsi taitaa mennä sen yhdynnän piikkiin, varsinkin jos istukka turvallisella alueella. Mutta jos jää vuotamaan kunnolla kirkasta verta reippaammin niin sitten voi olla kiire.
Jäi vuotamaan vähän, tai siis tulee vähän kerrallaan sitä verta, mutta ei kovin kirkasta (?). En tiedä missä istukka on kun ei ole kerrottu neuvolassa eikä ultraakaan ole ollut pitkään aikaan.. Klimppejä ei enää tule..
Soitin Jorviin ja sieltä sanottiin että tutkaile tilannetta, tunnissa pitäis tulla 10 potkua. Ja join sokerista mehua paljon, ja nyt puoleen tuntiin ainakaan ei ole tullut kuin 1 pieni liike.. Ja maha on tosi vänkyrästi oudossa asennossa, toinen puoli kova ja toinen pehmeä aina välillä. Ollaan kohta kai sinne Jorviin menossa