S
"Sanna"
Vieras
Olin ensimmäisessä työhaastattelussa pitkän tauon jälkeen ja sain hakemani työn. En osaa nyt vaan päättää mitä tehdä, työ on koulutustani vastaava ja paikka olisi vakituinen eli monen kotiäitivuoden jälkeen olisi turvattu oma palkka. Itse työ ei kuitenkaan ole se unelmatyö ja minun ei olisi rahallisesti pakko tehdä kokopäivätyötä, lapsemme ovat aika pieniä vielä. Minulla olisi myös haaveena perustaa oma firma, mikä ei tietenkään ole yhtä varma ja turvallinen ratkaisu.
Olen sanonut työpaikkaan, että aloitan siellä syksyllä, mutta emme ole vielä kirjoittaneet minkäänlaisia papereita, ne tehdään loppukuusta ja työssä tulee olemaan 4kk koeaika ennen vakinaistamista. Voinko vielä perua ja periaatteessa myös koeajalla voin ilmoittaa, etten jatka? Haluan kuitenkin tehdä mahdollisimman fiksusti, jotta työnantaja ehtii etsiä uuden tilalleni ja en ole vielä ihan varma, mitä itse haluan...olenko tyhmä jos kieltäydun vakivirasta?...
Olen sanonut työpaikkaan, että aloitan siellä syksyllä, mutta emme ole vielä kirjoittaneet minkäänlaisia papereita, ne tehdään loppukuusta ja työssä tulee olemaan 4kk koeaika ennen vakinaistamista. Voinko vielä perua ja periaatteessa myös koeajalla voin ilmoittaa, etten jatka? Haluan kuitenkin tehdä mahdollisimman fiksusti, jotta työnantaja ehtii etsiä uuden tilalleni ja en ole vielä ihan varma, mitä itse haluan...olenko tyhmä jos kieltäydun vakivirasta?...