Hae Anna.fi-sivustolta

apua yksinäisyyden aiheuttamaan masennukseen

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä loppuun palanut, 17.01.2010.

1. mr.yksin Vierailija

Onko tarkoituksesi väittää että minua pitäisi jotenkin pelätä?
    -Kyse oli veivaan en veivaa tilanteesta ja hänelle oli parempi päästä minusta irti, vaikkei minun tarvitse sitä edes selittää sinulle, aivan käsittämätöntä että kommentoit tuollaista vaikket tiedä tilanteesta mitään, no joka tapauksessa hyvää jatkoa sinullekkin.

2. voi Vierailija

jos hänelle oli parempi päästä sinusta irti, miksi sitten suret ettei hän ole ottanut yhteyttä? ehkä ammattiauttaja on kieltänyt sen hänen oman mielenterveytensä takia. jos on käynyt syvällä, vanhojen haavojen repiminen voi suistaa herkän mielen taas tolaltaan.

3. mr.yksin Vierailija

Koska minulta meni vuosia sen asian käsittelemiseen ja sekin että ei saatu puhuttua asioita loppuun asti, oli niin paljon asioita jotka jäivät käsittelemättä myös hänen kannaltaan vaikka hän pääsi niistä yli, tarkoitan siis syitä asioihin miksi tapahtui minkäkin asian vuoksi ja nekin asiat mitä tein väärin olisin halunnut pyytää niitä asioita anteeksi koska alkuperäinen vika oli minussa tiedän sen ja myönnän, asiat olisi voinut käsitellä erilailla että molemmat olisivat voineet jatkaa elämää, en syytä häntä mistään koska vika oli siinäkin että olin niin mustasukkainen sen jälkeen kun hän oli tehnyt päätöksensä ja etsi uuden miehen oli vaikea tilanne nähtiin viimeksi mäihällä kaupungilla vaihdettiin pari sanaa, en jaksa selittää enempää koska nyt 8 vuoden jälkeen minä viimeinkin haluan rakentaa omaa elämääni alusta ja ei ole oikeinkaan hänelle että täällä kerron hänen asioistaan koska hänelläkin on omat näkökantansa niinkuin minullakin ja toivon että hän on löytänyt onnensa vaikka minulle on aivan sama mitä hän tekee elämällään tällähetkellä.

-Ja kuten sanoit "vanhojen haavojen repiminen voi suistaa herkän mielen taas tolaltaan." ja siltä alkaa kohta taas tuntua jos en lopeta tätä kirjoittamista aiheesta.
    Heippa

4. mr.yksin Vierailija

pakko laittaa tämä vielä

Ja sekin että hän uskoo siihen että tein jotakin mitä en oikeasti tehnyt vannon Jumalan nimeen että en tehnyt sitä mitä väitin hänelle, tilanne oli sellainen että en voinut sanoa hänelle muuta, koska en halunnut hänen tietävän mitä tapahtui oikeasti, sekin jäi hänelle kertomatta mutta olkoon hänelle ehkä parempi niin että hän on siinä uskossa etten sotke hänen elämäänsä enempää mutta silloin aikoinaan olisin sen halunnut kertoakkin näiden asioiden vuoksi minua vaivasi monet vuodet miksi en päässyt eroon hänestä, toivon että pääsen itse nyt rauhaan niinkuin hänkin on päässyt.

5. voi Vierailija

kaikkea hyvää ja parasta sinulle. toivottavasti löydätte rauhan, kumpikin.

6. mr.yksin Vierailija

ja anteeksi lätinäni toivottavasti muutkin saavat apua yksinäisyyteensä, älkää luovuttako ja jääkö neljänseinän sisään miettimään miksi elämä on vaikeaa vaikka siltä tuntuisi, itsekkin yritän vaikka ei heti ystäviä/kavereita löytyisikään.

7. Mari Vierailija

Hienoa, että olet päässyt eteenpäin ja olet tehnyt ison harppauksen,omassa itsessäsi, sillä olet käsitellyt todella kipeitä asioita, pienessä ajassa! Muistathan rakastaa itseäsi, juuri sellaisena kuin olet -OLET SINÄ! Muista, että hyvä energia vetää puoleensa aina hyvää. Kukaan meistä ei ole täydellinen ja jokainen tekee virheitä, mutta anteeksi tulee antaa, myös itselleen. Täällä minä käyn melkein viikottain eli en katoa mihinkään ja haluan kuulla, mitä sinulle kuuluu! Kiitos kauniista sanoistasi, tuntui syömmein sopukassa. Tähän tuli mieleen biisi: Virve Rosti: Oon voimissain ja ehdoton suosikkini:Jill Johnson-Desperado

8. mr.yksin Vierailija

Huhuh...en tiedä miten tämän muotoilis mutta en tiedä onko tämä nyt ihan tervettä: olen jostain syystä tässä aika lähiaikoina lopettanut sellaisen mitä miehet harrastaa päivittäin enkä ole lähellekkään 40-ikävuotta, ehkä minusta on tulossa joku valaistunut tai sitten elän 100-vuotiaan elämää 30+ vuotiaana.
    Mun ex sanoi minulle joskus kun riideltiin "tuut aina olemaan yksin" se mulla soi päässä enkä oo ketää oikeastaa ees yrittäny sen jälkeen ja sitä myötä musta o tullu syrjäytynyt kun kai ihminen kaipaa jotain suurempaa ja sit ku sitä ei saa nii sitä masentuu ja ei jaksa heilua esim kamujenkaa kans vaikka niitä oliskin.

mut ehkä se lause onki totta mistä sen tietää vaikka mun ex ei kaikkea tienny siis syytä siihenkää miksi se niin sanoi,
    -jotkut vaan syntyy tänne luusereina eikä sille mitään voi...mä synnyin tänne sellaisen ihosairauden kans ja elin sen kanssa 22 vuotiaaseen asti eikä se elämä ollu helppoo,sit löysin ex:n ja elin 3 vuotta unelmaelämää kun hoidettiin sitä yhessä...ei mua se vaivaa enää se sairaus mutta silti tuntuu veikeeltä kun kolme vuotta eletty sellasta elämää mikä monelle on normaalia mut itelle unelmaa ja ei voinu selvittää tälle unelmalle mitä tapahtui ja miksi ja blaa blaa,vituttaa kuitenkin tänne avautuun kun tämä on kuitenkin muillekkin apua tarvitsiville tarkotettu kun mun avautumisille ja hävettää tänne kirjoitellakki tälläsia jos on asiaton tai jotakin vituttaa lukea nii poistakaa ihmeessä nää mun tekstit.

-kerroin tän vaan kun kirjoitit
    "Täällä minä käyn melkein viikottain eli en katoa mihinkään ja haluan kuulla, mitä sinulle kuuluu!"

sellaista minulle.
    -mut mut täytyy lopettaa ja kattoo mitä elämä etee tuo.

9. Mari Vierailija

Kukaan ei synny tänne luuserina! Ei kukaan! Mitä kukaan on sanomaan tai haukkumaan ketään luuseriksi? Ei omia tunteita tarvitse hävetä. Tänne saa kirjoittaa ihan kuka vain ja jokaiselle oma kokemus ja tunne on oma eli kenenkään tunnetta ei voi vähätellä.
    Mitä sulle tänään kuuluu? Mulle tuli nyt mieleen Lauri Tähkän biisi: Polte.

10. mr.yksin Vierailija

annan sieluni sille joka jakaa kaikki negatiiviset energiat minuun että jäisin auton alle tai joku puukottaisi, en jaksa tätä helvettiä enää päivääkään, kiitos.

11. Mari Vierailija

Onko Sinulle nyt sattunut jotain?

12. Tommi<3 Vierailija

¨
    Voi sua kulta :( Oon ihan samassa tilanteessa vaik rakastan kaikkia naisii mitä maan päällä kulkee ja silti ne hölmöt ei haluu mun ääretöntä rakkautta!

13. Mali Vierailija

Heips,jos yhtään helpottaa niin et oo ainoa.Oon itsekkin kärsiny yksinäisyydestä jo jonkun aikaa.Mulla on kyllä yksi hyvä ystävä mutta sekin seurustelee ja on suurimman osan ajasta miehensä kanssa....ja musta tuntuu ett mulla ei oo mitään..muuta kun tyhjä olo...kateeks käy kaikkia onnellisia ihmisiä joilla on ihmisiä ympärillä..turhauttavaa.Itse oon yrittäny poistaa sitä kuuntelemalla musiikkia ja touhuumalla kaikkea ja nyt ekaa kertaa elämässäni päädyin tänne kirjottelemaan kun taas vietän iltaa yksin.En nyt tiiä oliko tästä sulle mitään apuu mut ainaki tiiät et on muitakin saman ongelman kans eläviä. Oon itsekkin ollut välillä aika masentunut ja harkinnu jopa psykiatrin puheille menoa mutta en oo kuitenkaa saanu aikaseks.ei muuta ku hyvää jatkoa sulle ja koita jaksaa,ehkä asiat viel muuttuu joskus paremmaks( ainakin toivon niin) =]

14. Mali Vierailija

Tää onki jo vähä vanha ketju xD

15. niitti208 Vierailija

16. tuttuaon Vierailija

Kuten nimimerkkikin sanoo, tuttua on ALITUINEN YKSINÄISYYS.
    Ei auta 5-6 harrastuspiiriäkään, kukaan ei kiinnostu minusta oikeasti, ei pyydä puh.nroa, ei lähetä tekstaria, ei pyydä lenkille...
    Yrittämisen puutteesta ei minua ainakaan voi syyttää.Jos yritän keskustelua, tulen väärinymmärretyksi.En enää tiedä, mitä yritän,kaikki epäonnistuu, vaikka miten odotan että 'kaikki aikanaan' 'ole kärsivällinen' 'positiivinen asenne' ym.ym.
    Viimeksi tänään ajattelin: ei ole enää yhtäkään syytä, miksi elän.
    Läheisetkin ovat hylänneet minut.Sain potkut töistä, koska seurakuntayhteisön naiset ajojahtasivat minut, niin että miespuolinen pomo asettui heidän puolelleen ajojahdissa;minä sain lähteä.
    Mitä luulette, olenkohan eksynyt väärälle sivulle empatiaa hakemaan? Tuskin tätä kirjoitustani kukaan edes lukee,tietokin täällä päivittyy äärimmäisen hitaasti.
    Toivottavasti ajattelette, miltä läpisärjetty sydän tuntuu ja näyttää.
    Jos joku viitsii vastata, vain asiallisesti,- kiitos.

17. vierailija Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari