apua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smultron
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Smultron

Vieras
voiko joku auttaa!! olen tehnyt nyt viikon aikana 4 raskaus testiä...eri merkkisiä ja kaikissa on "plussa"...vatsa välillä kipea, alaselkä sattuu, vatsaa turvottaa, rinnat aristaa,ja veristä vuotoa on TODELLA paljon....en ole vielä päässyt ultraan...kukaan ei tunnu tietävän mitään....olen itkenyt epätoivossa ja pelkään keskenmenoa ja kohdun ulkouista raskautta...onko mulla vielä toivoa että kaikki olisi ihan okei??? kiltit auttakaa joku...olen ihan epätoivon partaalla....onko jollain saman laisia kokemuksia??

Hei

Voimia. Yritä jaksaa tämä ilta ja soita aamulla yksityiselle gynelle. Saat ajan heti (jos ei yhdestä paikasta saa heti aikaa niin soita seuraavalle) ja ultrataan ja katsotaan tilanne.

Toivottavasti kaikki on hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Smultron-Q:
olen kans ajatellu mut ku täältä ei ihan heti lähdetä...mutta kerro nyt että onko mahdollisuudet että kaikki olisi ok...minkä kokoiset?? :(

Onhan kai joillain hyvinkin runsasta vuotoo, ja silti kaikki ok, mutta eiköhän isot kivut ja kuvaamasi vuoto valitettavasti ole merkki keskenmenosta... :hug:

olen kans ajatellu mut ku täältä ei ihan heti lähdetä...mutta kerro nyt että onko mahdollisuudet että kaikki olisi ok...minkä kokoiset?? :(

mitä minkä kokoset?(tyhmä:D)
tarkotin et pitääkö vuotoa ees imukykynen esim yöside...
kysyin sillä kun sain käsityksen että vuotoa tulis melko paljo...

Alkuperäinen kirjoittaja niko06:
pitääkös side mitää, millanen side sulla on?, ensiapuun kannattas mennä jos vuoto on niin runsasta kuin kirjotuksestas ymmärtää, jaksuja :hug:

mulla on ihan tavallisia...always taitaa olla pitää muuten ihan hyvin mutta välillä sitten tulee läpi ihan kokonaan...tarkallee ottaen 2 kertaa on tullut läpi....voiko kaikki silti olla ihan ok?? :'(

pitääkös side mitää, millanen side sulla on?, ensiapuun kannattas mennä jos vuoto on niin runsasta kuin kirjotuksestas ymmärtää, jaksuja :hug:

mulla on ihan tavallisia...always taitaa olla pitää muuten ihan hyvin mutta välillä sitten tulee läpi ihan kokonaan...tarkallee ottaen 2 kertaa on tullut läpi....voiko kaikki silti olla ihan ok?? :'(

Ei siihen varmaan kukaan osaa vastata ultraamatta... voi olla tai voi olla olematta

tosiaan jollain on melko runsastakin vuotoa ollu ja silti kaikki hyvin mutta niin...
toivon että kaikki olis hyvin :hug:

Yhteistyössä