H
Huono äitikö?
Vieras
Mitä vi....a teen kolmevuotiaan pojan kanssa, joka ei suostu meneen enää yksin nukkuun? Nyt huutanut ja raivonnut yläkerrassa kaksi tuntia ja jatkaa edelleen. Huutaa, ettei halua nukkua, pyytää laittaan peittoa, tulee sängystä pois, keksii siis kaikkea ja huutaa ja itkee ja samaan oon sortunut itsekin, eli huudan ja raivoon ja uhkailen ja sit on tietenkin huono omatunto. Mies pesee kätensä koko jutusta, joten yksin ollaan ja päätä myöten kusessa.... Ennen meni nukkuun yksinään, kunnes viime talvena alkoi pelätä nukkumaan menoa ja sai yöllisiä kauhukohtauksia noin 5 yössä, väsyneenä annoin periksi ja aloin oleen vieressä kunnes nukahtaa, ja se taisi olla paha virhe. Nyt oon kesän yrittänyt totutella nukahtaan yksinään, mutta siihen on mennyt aina kaksi tuntia ja nyt ei sekään riitä ja taas viime yönä huusi paniikissa,pelkään että yöitkut tulee takaisin. Mitä mä teen , mielestäni kaikki iltarutiinit on ok, pesut, iltasadut ja sit alkaa huuto, apua , kaikki keinot otetaan kiitollisena vastaan, ei tästä tule yhtään mitään.....