apua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sss"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sss"

Vieras
pakko kysyä kun en ymmärrä...eli mun tilanne on tämä: ollaan ukon kanssa yritetty toista lasta jonkin aikaa, viime kierrossa kun ovistesti näytti plussaa ja aika oli otollinen, niin siitä viikon päästä mulla oli tosi kovaa kipua kohdun alueella ja verta tuli vähän. ajattelin että on kiinnittymiskipua, edelliselläkin oli mutta nyt jouduin ottaa buranan, oli niin kova vihlontaa.
Menkat alkoi kuitenkin tosi reiluina 2 päivää ennen normaalia aikaa. mulla oli viimeinen levy terolutia 3kk kuurista käytössä joten menkat tuli kellontarkasti.

Vuoto oli siis tosi reilua.
Kuitenkin sen jälkeen edelleen kohtua vihlonut ja tuntunut hassulta, oikeastaa muuta ei ole ollut, joten tein raskaustestin. näytti plussaa...vaaleampi kun testiviiva mutta ihan selkeä. 2 päivää sen jälkeen ( nyt menkoista oli kulunut reilu viikko) tein uudestaan, ja edelleen selkeä viiva, vaikkakin haaleampi.

Nyt olisi normi ovis aika ja tein testin, selkeä ovis....??

mitenkähän tätä pitäisi tulkita?? Vuoto oli kuitenkin tosi reilua,tuli jonkin verran hyytymiä ja kaikkea....olikohan kyse keskenmenosta??

hassua vaan et edelleen +...ja ymmärsin et ovistestikin näyttäs plussaa jos raskaana...nimittäin normaalia ovisajan reilua valkovuotoa ei ole.

ekassa raskaudessa väsy oli valtava ja rinnat tosi arat, nyt näitä ei oo...auttakaa. terveysneuvonnasta ei sano mitään, en kyl osottanutkaan....

Miksi teit ovistestin jos raskaustesti näyttää plussaa?
Kaksos raskaus ja toinen alkioista menehtyi ja toinen jatkaa elmäänsä?

Reilua? miten menkat voi olla reilua? Runsasta ehkä, reilua ei ikinä ;) (joo joo saivartelua, mutta pitipähän päästä sanomaan kuitenkin..)

Ei viivan kuuluis haalistua raskauden edetessä. Vai oliko eka aaamupissasta ja toka ei? Mun mIelestä sul on 2 vaihtoehtoa. Joko olet raskaana tai sit toi runsas vuoto oli keskenmeno, mutta kaikki ei tullutkaan ulos, koska istukkahormonia on pissassa edelleen. Mene lääkäriin.

Miksi teit ovistestin jos raskaustesti näyttää plussaa?
Kaksos raskaus ja toinen alkioista menehtyi ja toinen jatkaa elmäänsä?

Reilua? miten menkat voi olla reilua? Runsasta ehkä, reilua ei ikinä ;) (joo joo saivartelua, mutta pitipähän päästä sanomaan kuitenkin..)

tein testin koska en usko raskauteen kun tuli menkat. Vaikka kaikkea täällä lukeekin...kummatkin testit tein aamupäivällä.

Ei viivan kuuluis haalistua raskauden edetessä. Vai oliko eka aaamupissasta ja toka ei? Mun mIelestä sul on 2 vaihtoehtoa. Joko olet raskaana tai sit toi runsas vuoto oli keskenmeno, mutta kaikki ei tullutkaan ulos, koska istukkahormonia on pissassa edelleen. Mene lääkäriin.

Viivan paksuudellahan ei ole useimmissakaan raskaustesteissä väliä, viiva on plussa tulos on se sitten hailakka taikka tummaakin tummempi.

Yhteistyössä