APUA!!!!:'((((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Lääkäri kirjoitti tänään uuden reseptin (Efexor debot)masennuslääket ja sen lisääks citalopram 10mg kun ei saa lopetta heti ensimäisen kuurin!Nyt mull on kauhea olo!!!!Tärinä,kuulen kaksois ääni jos joku puhu ja niin edellen!Älkää naura,mut oikeasti paha olo! :o :'( Pitäisikö mun soita vaikka päivystykseen?Must tunttu että mä syön niitä turhaan,koska ennen oli paljon parempi olo :'( Nykyään ei saa mitään sanoa lääkärille heti saa resepti masennuslääkelle :kieh: :'(

Soita vaan päivystykseen :hug:
Mä en noista lääkkeistä osaa sanoa mitään , mutta jos olo on paha ja huolestuttaa kannattaa soittaa ja kysyä onko normaalia

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/3/399623.shtml

Seuraavanlaisia interaktiopohjaisia haittavaikutuksia on havaittu:

vapinaa, lihasten nykimistä, hikoilua, pahoinvointia, oksentelua, voimakasta punastelua, huimausta, malignin neurolepti-oireyhtymän kaltaista hypertermiaa, epileptisiä kohtauksia ja

kuolema.

Tästä syystä Efexor Depot kapseleita ei tule käyttää samanaikaisesti MAO-estäjän kanssa eikä vähintään 14 päivään MAO-estäjähoidon päättymisestä. Vaihdettaessa Efexor Depot MAO-estäjään on pidettävä vähintään 7 päivän tauko.

Kamala lääke, mä en söisi tuollaisia päivääkään!

Sähän käyt usein baarissa, onko sulla aina lääkekuuri päällä? Jos kerran ennenkin noita olet syöny....
Mä en käy usein baariin |O Voi vitsi,mist sä tiedät kaikki minusta!Mä olin ollut vain kaks kerta,ja jos vaikka menen ei se tarkoitta että mä juon alkoholia sielä,vain 2 kerta olin kännissä,elämän tilanten takia.....Ja mä käytän masennulääke vain 3-4 viikoa :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
Sähän käyt usein baarissa, onko sulla aina lääkekuuri päällä? Jos kerran ennenkin noita olet syöny....
Mä en käy usein baariin |O Voi vitsi,mist sä tiedät kaikki minusta!Mä olin ollut vain kaks kerta,ja jos vaikka menen ei se tarkoitta että mä juon alkoholia sielä,vain 2 kerta olin kännissä,elämän tilanten takia.....Ja mä käytän masennulääke vain 3-4 viikoa :headwall:
sorry mull on vain paha olo,ärsyttä kun joku sano että sä käyt baariin,,ai ai ai!Mä en ymmärrä,mitä sitten jos mä kyn sielä

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/3/399623.shtml

Seuraavanlaisia interaktiopohjaisia haittavaikutuksia on havaittu:

vapinaa, lihasten nykimistä, hikoilua, pahoinvointia, oksentelua, voimakasta punastelua, huimausta, malignin neurolepti-oireyhtymän kaltaista hypertermiaa, epileptisiä kohtauksia ja

kuolema.

Tästä syystä Efexor Depot kapseleita ei tule käyttää samanaikaisesti MAO-estäjän kanssa eikä vähintään 14 päivään MAO-estäjähoidon päättymisestä. Vaihdettaessa Efexor Depot MAO-estäjään on pidettävä vähintään 7 päivän tauko.

Kamala lääke, mä en söisi tuollaisia päivääkään!
siis kuolema vai? :o :o :o

Vapinaa, lihasten nykimistä, hikoilua, pahoinvointia,huimausta..
Mulle tuli noita oireita, kun lopetin efexorin syömisen. Oli aivan järkky olo monta viikkoo, vaikka lopetin lääkärin ohjeen mukaan :/ Mutta toimiva lääke noin muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Vapinaa, lihasten nykimistä, hikoilua, pahoinvointia,huimausta..
Mulle tuli noita oireita, kun lopetin efexorin syömisen. Oli aivan järkky olo monta viikkoo, vaikka lopetin lääkärin ohjeen mukaan :/ Mutta toimiva lääke noin muuten.
:hug: toivotetavasti nyt on hyvä olo?

mä jossain välissä söin jotain mieliala lääkettä en muista enään nimeä ja mulle sanottiin että aluksi tulee muutamaks viikoksi huimailua ja väsymystä. Nyt oon aatellu et uskaltaisko lääkärille soittaa kun tilanne on se että mikään ei huvittais:S Ei siivoominen ja muutenki on jotenki veto pois:S

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
mä jossain välissä söin jotain mieliala lääkettä en muista enään nimeä ja mulle sanottiin että aluksi tulee muutamaks viikoksi huimailua ja väsymystä. Nyt oon aatellu et uskaltaisko lääkärille soittaa kun tilanne on se että mikään ei huvittais:S Ei siivoominen ja muutenki on jotenki veto pois:S
Kauanko olt käytänyt jo niitä? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Mä olen syönyt nyt 2,5v masennuslääkettä, eri merkkistä kuin sinä. Alussa oli kurja olo, mutta muutaman viikon päästä alkoi vointi paranemaan. Tsemppiä sinulle! :)
huh.toivotetavasti! =) Voinko mä muuten tulla riipuvaiseks? :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Kauanko olt käytänyt jo niitä? :hug:

Vajaan kuukauden et siitä ei apua tilanteeseeni silloin ollut. Nyt vähän pelottaa jos sit tulee joku ls asiakas tosta syystä: Nyt siis on ihan heikko tilanne mikään ei huvita eikä saa aikaseks nukuttua ei saa kunnolla ja mieli ala muutenki ihan masis.

Mä olen syönyt nyt 2,5v masennuslääkettä, eri merkkistä kuin sinä. Alussa oli kurja olo, mutta muutaman viikon päästä alkoi vointi paranemaan. Tsemppiä sinulle! :)
Mä ajattelen että mun pitää siksi syödä noita lääkkeitä, kun minulta puuttuu jokin aine joka muilla on luonnostaan, eli serotoniini. Siksi tarvin masennuslääkettä. Luultavasti syön sitä loppuikäni, mutta se ei haittaa. Masennuslääkkeen avulla voin elää normaalia elämää. :)

Juu mulle sanottiin että noi mieliala lääkkeet on erilaisia kuin noi masennus lääkkeet mut en mä tie sit mikä sit on erona siihen et missä mielessä noi lääkkeet määrätään. Mulla oli silloin joku semmonen lääke joka laitettiin illalla kielen alle sulamaan?

Mä ajattelen että mun pitää siksi syödä noita lääkkeitä, kun minulta puuttuu jokin aine joka muilla on luonnostaan, eli serotoniini. Siksi tarvin masennuslääkettä. Luultavasti syön sitä loppuikäni, mutta se ei haittaa. Masennuslääkkeen avulla voin elää normaalia elämää. :)
Mull ei koskaan ollut masennusta,se on vaan tullut synnytyksen jälkeen! :ashamed: Ehkä sen takia kun kaikki ongelmat kasantuivat :ashamed: Hyvä että sinulla on hyvä olo,se on pääasia! =) :hug:

Yhteistyössä