apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jonttu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jonttu79

Jäsen
17.10.2007
239
0
16
En ole ennen kokenut vastaavaa tai en ainakaan ikinä ennen ole huomannut.Kävin vessassa ja pyyhkiessäni paperiin jäi ihan vaaleanpunaista vuotoa voisi kuvata lohenpunaiseksi hyvin vaaleaksi pelästyin että alkaako menkat nytten..mutta pitäisi vasta 23-24.12 alkaa.
Ovulaation bongasin kp.14 ja silloin kolmena päivänä pupuiltu.Nyt on mahdollisesta hedelmöitymisestä n.6päivää aikaa.Voiko tuo olla mahdollisesti sitä kiinnittymisvuotoa??ei muuta järkevää nyt tule mieleen ja menkat on säännölliset alkaa aina silloin,kuin pitääkin..oon vaan nyt ihan ihmeissäni,kun en muista että esikosta ja kakkosesta olisi tuollaista tullut... :ashamed:

Yhdyn tänne sun apua-pinoon :)

Itsellä kp 28/34 menossa nyt. Ovis todettu käyttämällä tikkuja ja todella vahvoilla oireilla tiedostin sen kp18 oli tikussa vahvimmat viivat :)

kp25 kun yöllä heräsin viiltävään kipuun jota kesti n1min ja vessassa käydessä jäi kanssa tuhrua paperiin ( koskaan ei ole ennen tullut!) ja ajattelin että ajoissa se täti kurvaa paikalle, ja 40min päästä kävin uudestaan ja jäi taas vähän punaruskeaa paperiin..
Siinä sitten mietin ja mietin että miksi aina näin.. vaan eipä ole sen yön jälkeen tullut!
Näin jälkeenpäin ajateltua se vois olla sitä harvinaista kiinnittymisvuotoa mulla(kinko?) =)
Toiveet siis korkealla.

Itselläni ei raskauksia takana eikä koskaan mitään tuhruvuotoa, aina säännöllinen 34. Kauheeta tää odottaminen :D

Voisin minäkin pinoutua tänne :) Samoin kuin teilläkin- myös mulla tuli tuo kummallinen, pieni tuhruvuoto 5-6 vrk oviksesta, eli siis eilen :D
Mahan vihlonta on lisääntynyt ja kn kovettui kovaksi- voi kunpa olisivat vihjeitä joululahjasta :heart:

Onpas tätä kummaa oviksesta-5-6-päivää- vuotoo nyt yllättävän monella liikeellä :D Itse kuuluun siis samaiseen klaaniin!Mulla oli ovis mielestäni kp 10 (kierto heittää ihanasti 16-29,mutta kerran vaan ollu ton 16 ja ihan stressin piikkiin meni se..) ja nyt on kp 20/16-29. Noh,kovasti ollaan yritetty raskautua ja kp 15 pupuilun jälkeisenä pvänä tuli veristä,juuri tuommoista limaista lohenpunaista vuotoo iha yllärinä.Mä jo huusin miehellä,että taasko ne alkaa,edellisistä pari viikkoa aikaa.Silloin pupuilu tuntui ikävälle vasemmalla puolella munasarjan tienoolla.Muakin vihleksi ja puristi sen vuodon jälkeen.Sen kerran vaan tuli sitä vuotoo ja seuraavana pvänä ihan hitusen enää tiputteli tosi pienen pientä haaleeta vuotoo.Eilen oli kummiskin samanlaista vuotoo taas ja nyt taas sitä pientä "jälkitiputtelua",mut tosi vähä?! :o Nytpä onkin vähä sekavat fiilikset tästä kaikesta..Mulla kun tuhru on kummiskin joka kuukausi riesana alkaen kp 20..Mutta kun menkkojen pitäis alkaa joskus 21-24pvä!? Rintoja oon koittanu kuullostella..Eipä ihmeitä,mutta toisaalta mulla aina kipeytyy n. viikkoa ennen menkkoja,mutta nyt ei mitään sinne suuntaan..Janottaa vaan ihan pirskatisti...Tulipa läpätys,mutta kertoillaanhan miten meille käy,ok? :)

onko muilla vielä tullut tuota vaaleanpunaista?
itsellä eilen ei mitään enään sen kerran jälkeen ja nyt aamulla millin verran..hieman alavatsassa tuntunut jotain kipuilua koko ajan luulee että menkat alkaa :o

Meillä haamuillaan! :heart: :D
Oviksesta aikaa 11päivää?
Siitä kiinnittymisvuodosta aikaa 5-6päivää? :)
Aconin kasetilla ja fertestin liuskalla haamut :)
En uskaltanut eka katsoa mutta mies sanoi että mikä viiva tää on kun on tosi haalea ;) :laugh:

Mutta yksi mutta matkassa: alavatsa ja alaselkä hiukka kipeät, ei kärsi liikkua saati istua.. :/ vuotoa ei ole ( ei ole kyllä menkatkaan myöhässä!) Mutta aikamoiset menkkakivut päällä, eilen tehty aamulla ja illalla haamut, ja nyt tänä aamuna alkanut kivut.. katotaan nyt miten käy. :ashamed:

Toivoa mulle ja plussatuulet muille "välivuotolaisille" :)

jonttu79 varovainen kiitos! :ashamed:
No katos en olis minäkään mutta ajattelin ottaa varaslähdön jotta olisi syy mihin nojaa negan tullessa!Mutta toisin kävi :)
Joka ikinen kerta kun testin tehnyt ( no vaan 3kertaa 2v9kk yrityskauden aikana ) niin pelännyt negaa ylikaiken, siihen oikeen varautuu kun testin tekee, ettei mukamas pettyis niin paljoa.

Minttulii, mulla on ollut noita "menkkakipuja" kiinnittymisestä alkaen, jatkuvat edelleen muutaman kerran päivässä. Silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, sattui niin paljon että oli otettava panadolia ja olin satavarma että alkavat. Eivät ole vielä tulleet ja neljässä testissä seisoo plussa :D

Eli älä huoli niistä kivuista, elleivät nyt ihan mahdottomiksi ylly, kuuluvat kuulemma asiaan!

Onnea paljon!!!

:heart: KÖ 5+2

Voihan vitsit minttulii86!!!!Ihanaa,onnea kovasti!!! :hug: :flower:
Olenkin sun taivalta seuraillu eri pinoissa,onnea kovasti!!

Mulla ei mitään enää,eilen tuhru loppui?!Menkkakipua tuntui aaltoilevasti ja lievästi tänään ja niitä nippailuja ja repäisyjä ollu siitä kp 15 vuodosta asti silloin tällöin,mutta katsellaanhan nyt.

Onnea kaikille!!!

Kiitos kaikille, eipä onneamme kestänyt kuin päivän, voi kumpa en olisi testannut. Mutta kun ne oireet, ja ne vahvat ovisoireet ja ja.. :'( Kuinkas kävikään, sunnuntai aamuna herättyäni alkoi aikamoiset mahakivut ja alaselkäsäryt, kunnon polttoja ja eilen illalla 19aikaan alkoi vuoto, tulee enemmän kuin normimenkkoina.
Tunnin välein täytyy vessassa ravaa niin ja ne lämmöt tippui tänä aamuna 36,8. Eli n12h tädin tulon jälkeen laski lämpö.
Itku pitkästä ilosta.. Toivon kaikille plussatuulia! Itse taidan pitää taukoa.. :( :'( On tää 2v9kk ollut sellaista piinaa välillä että, ja vihdoin kun saa kaksi viivaa testiin niin menkat alkaa ennen aikoja! :/

Minttulii olen hirveän pahoillani :hug: . Minulle on käynyt samalla tavalla nyt muutamasta viime kierrosta, joten tiedän ettei tämä paljoa lohduta nyt, mutta koita ajatella että ainakin nyt tiedetään, että hedelmöityminen on mahdollinen luomusti, seuraava onnistuu sitten jo kiinnitymäänkin.

Yhteistyössä