APUAAA!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä niitä voimia ihan varmasti löytyy, vaikkei nyt siltä tuntuisikaan.Ihan lastenkin vuoksi sun on vaan pakko yrittää selvitä. Onko sulla todettu paniikkihäiriötä tms? ja onko sinulla ystäviä tai muuta tukiverkkoa jolle puhua pahasta olostasi? VOIMIA!!

On yks ystävä,ennen oli enemmän,mutta mä en kelpa enää kun olen äiti ihminen,minulla todettiin yleistynyt ahdistuneisuushäriö ja se että stressantunut olen aina on huono kuulemma myös,sen takia syön välillä rauhoitavia.Mä yritän olla vahva ,vaikka sisällä on aina tuska,mutta voin romahda myös helposti,koska jo melkein vuos olen kovasti stressantunut

Höh, vai ei äidit nykyään kelpaa ystäviksi?? no, ei ne sitten varmasti oikeita ja arvoisiasi ystäviä ole ollutkaan. Onneksi kuitenkin käyt ammattilaisen puheilla. Sano seuraavan kerran siellä että nyt tuntuu, että on pakko saada apua ja heti. Niin ja lääkitys kohdalleen. Vielä toistan itseäni ja sanon, että Usko pois, varmasti tilanne muuttuu vielä paremmaksi. Koita nyt rueta nukkumaan ja mieti kaikkia hyviä ja ihania asioita elämässäsi. Varmasti niitäkin löytyy, lapset esimerkiksi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höh, vai ei äidit nykyään kelpaa ystäviksi?? no, ei ne sitten varmasti oikeita ja arvoisiasi ystäviä ole ollutkaan. Onneksi kuitenkin käyt ammattilaisen puheilla. Sano seuraavan kerran siellä että nyt tuntuu, että on pakko saada apua ja heti. Niin ja lääkitys kohdalleen. Vielä toistan itseäni ja sanon, että Usko pois, varmasti tilanne muuttuu vielä paremmaksi. Koita nyt rueta nukkumaan ja mieti kaikkia hyviä ja ihania asioita elämässäsi. Varmasti niitäkin löytyy, lapset esimerkiksi!
Kiitoksia :hug: ei mulla ollut ikinä paljon oikeita ystäviä,nyt vain yks kenen kanssa me nähdään todella harvoin ja yks mun paras kaveri on Virosta hän aina muista minut.Mä haluan huomenna puhua vielä lääkärin kanssa,mitä tehdä,kun jos mä saan mun stressavassa elämässä vielä joku järkytys mä varma kuolen ahdistukseen ja niitä on tulossa ja mun pakko jaksata vielä kaikki ,lapsien kanssa olla ja joskus töissäkin olla ja ehkä saan vielä uus kiva työpaikka,eli pakko olla vahvempi kun minä nyt olen

mä epäilen että sun työsi ja alkoholinkäyttösi rajaa tavismammoja pois ystäväpiiristä. mä ainakin olen ei vain vähän ennakkoluuloinen jos kuulen että joku on strippari +juo paljon. syntyperä ei vaikuta tai masennus (paitsi tosi vakava masennus ahdistaa myös paikallaolijoita, se hätä/tuska tarttuu tavallaan)

Alkuperäinen kirjoittaja vierras:
mä epäilen että sun työsi ja alkoholinkäyttösi rajaa tavismammoja pois ystäväpiiristä. mä ainakin olen ei vain vähän ennakkoluuloinen jos kuulen että joku on strippari +juo paljon. syntyperä ei vaikuta tai masennus (paitsi tosi vakava masennus ahdistaa myös paikallaolijoita, se hätä/tuska tarttuu tavallaan)

töissä mä olen 1 kuukausi ja viikko en ollut sielä ollenkaan ja mun ystävät juoksevat karkuun kun tulin ensimäinen kerta raskaksi jo ,eli kauan sitten,joskus tottakai me nähdään kerran vuodessa tai jopa kahdessa,mut ei muuta.Alkoholia juon kyllä masennukseen töissä,mutten aina,monta kerta olin sielä raitis ja jos joskus vielä menen sinne en otta ollenkaan,kun aloitin lääkitys ,enkä halua otta riskejä,lisään vielä sen että haluan käydä sielä vain tarvittaessa,eli joskus/harvoin,silloin kun esim tulee tiukka tai joku ongelma rahojen kanssa

Yhteistyössä