Apuja, 1-vuotiaan jalan koko???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninnu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninnu"

Vieras
Oon tekemässä yllärilahjaksi kummipojalleni villasukkia (siks en voi äidiltä kysyä :)), eikä mulla oo enää mitään muistikuvaa minkäkokoinen jalka on 1-vuotiaalla!
Siis lähinnä jalkapohjan pituus tai jos jollain on heittää linkki suoraan sukan ohjeeseen, niin olisin tosi kiitollinen! :)

Meillä oli kengän koko esikoisella 1v. 22 ja kuopuksella 18 eli voi olla todella suuria eroja jalan koossa.Muistan nuo kun molemmat saivat ensikenkänsä tuossa iässä.

[QUOTE="sari";22916592]Meillä oli kengän koko esikoisella 1v. 22 ja kuopuksella 18 eli voi olla todella suuria eroja jalan koossa.Muistan nuo kun molemmat saivat ensikenkänsä tuossa iässä.[/QUOTE]

Mun poika sai ensikengät vailla 11kk ja kokoa 22...1v sai sitte talvikengät kokoa 24...

No eihän sinun ole pakko kertoa, että villasukkia teet! Kysele pituutta ja painoa samalla ja viakka päänympärystä, niin ei varmasti arvaa. Suosittelen kuitenkin kysymään, ei ole kiva saada liian isoja vaatteita, jotka menevät vasta parin vuoden päästä ja silloinkin juuri väärään vuodenaikaan tai liian pieniä, millä ei tee mitään.

Yhteistyössä