Apuja 11kk ikäisen öihin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äitiliini

Vieras
Minäkin täällä väsyneenä kyselen... eli meidän 11kk ikäinen poikamme nukahtaa hyvin illalla omaan sänkyyn. Iltayöstä alkaa itkut, ensin tunnin välein itkasee ja rauhoittuu kun käydään laittamassa tuttia suuhun ja silitellään. Sitte kuitenkin aamuyöstä itkee taas eikä tutin laitto eikä silittely auta vaan itkee suoraa huutoa. Syliin kun ottaa niin rauhoittuu mutta itku alkaa heti kun lasken takaisin sänkyyn... Tätä on kestänyt nyt kuukauden ja ylikin... Hampaita on puhkeamassa mutta päivisin on kuitenkin ihan ok, syö vähän huonommin ikenien turvotuksen takia. En kuitenkaan usko että hampaat noin kiusaa... Voiko hapanmaitotuotteista tulla kovia vatsakipuja vaikka korvike onkin sopinut? Outoa sekin koska aamupäivästä saa viiliä tai jogurttia välipalalla niin miksi se vasta yöllä sitte kipuilisi... Viereen kun ottaa niin nukahtaa mutta siinäkin heräilee itkeskelemään, silloin rauhoittuu tutilla ja silittelyllä.

apuja? Vinkkejä? Muita samanlaisessa tilanteessa?

Meillä on vähän samanlaista. Poika rauhoittuu vaan kun antaa aamuyöstä pullon maitoa. Kyllähän sen varmaan sais rauhoittumaan pitkällä sylittelyllä, mutta mä en jaksa. Muuten päivästä ei tule mitään, jos mulla jää unet vähiin. Viereen meillä ei nukahda, enkä kyllä edes haluais, kun on tuo 4 vee just saatu pois meidän välistä. :) Meillä on siirrytty jo tavalliseen maitoon, mut annan hylamaitoa, kun tavallista ei suostu juomaan.

On vaan niin hienot ja tehokkaaksi kehutut unikoulut nykyään mutta ei ne auta niihin huutoihin... Tutun tuttu oli antanut vuoden ikäisen huutaa pari yötä ja sanoi yö itkujen loppuneen siihen... Ite en kyllä pystyis... Niin sydäntä raastavaa se itku on ja ajattelen aina että mitä jos toista vaikka pelottaa...

meillä likan perusluonne vähän sellainen, että kiljuu kun jää yksin.. jos ei hiljene pian niin annan maitopullon.. en mä ala hyssyttelee pitkin yötä ja sitten ajoissa taas noustaan ylös.

Oletko kokeillut maitoa.. eihän se hyvä tapa sekään pidemmän päälle, mutta pakko jotakin keksiä jos heräily jatkuvaa

meillä alettiin unikoilu jo 8kk ikäisenä ja meillä nukutaan yöt,mutta olen huomannut että kun liikkuminen lisääntyy niin yö itkutkin lisääntyy,meillä tehdään nyt ekoja isoja hampaita eli ylhäällä on 4 hammasta ja alhaalla on 4 hammasta + 2 isoa hammasta eli näiden alahampaiden ja etuhampaiden väliin on vielä tulossa hampaat näköjään koska on kolo siinä ja myös hampaat voivat tehdä kitinää öisin kun kuulemma voivat vihloa korviin ja kipu kuulemma tuntuu eniten makuuasennossa,kokeileppas nostaa sängynpäätyä vaikka tyynyllä.Ja meillä neiti täytti just 1V.

Yhteistyössä