apuja kaivattaisiin pikaisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
10 päivää sitten alkoi emättimestä vuotaa kirkasta verta ja alavatsa tuli vasemmalta puolelta kipeäksi. käytössäni oli silloin ehkäisy rengas joten ei ole kuukautisista ja vuoto on runsasta toisin kuin normaalisti sekä kuukautiseni kestävät 3-5 pv. 8 päivän kipujen ja vupdon jälkeen soiin ehkäisyneuvolaan ja sain sieltä lähetteet raskaustestiin, joka tehtiin virtsa näytteellä ja oli negatiivinen. viikon veren vuodon jälkeen alkoi kipua tulla myös keski alavatsaöle ja veren mukana tuli iso verinen kyhmy, veren tulo ei kuitenkaan loppunut vaan jatkuisamalla tavalla kuin ennen. välillä sattuu niin paljon että meinaa lähteä taju.. olen tässä miettinyt voisiko kohdun ulkopuolinen raskaus olla mahdollinen, kun raskaustestiä ei kitrnkaan otettu verestä.. onko jollain ollut samanlaisia oireita?

raskaus on varmaan kaikenkaikkiaan aika epätodennäköinen jos rengasta on käytetty oikein eikä oo unohduksia tullu. vuotohiriön syy voi olla esim klamydia tai muu kohtutulehdus, kohdun polyppi tms

Klamydia testattiin myös ja sitä testatessa virtsasta näkee onko siellä jotain epänormaalia jolloin tulehdukset suljettiin pois.. eteenpäin en asiankanssa päässyt ja terveyskeskusen mukaan asia ei kuulu heille..

Ehkäisyneuvola sanoi että terveyskeskukselle ja terveyskeskuksesta että ehkäisyneuvolaan. joskus muutama vuos takaperin ne pelleile 2 viikkoa ennen kun menin itse labraan ja pääsin sieltä testeihin jossa todetiin emätintulehdus, kukaan ei uskonut mitään ja sanoi että oireet on normaaleita nytkin väittivät välivuodoksi vaikka itse kyllä tiedän millaista väli vuotoni on..

Yhteistyössä