Apuja... kauhea korvasärky :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mitä ihmettä mie teen, mie en kuule toisella korvalla yhtään mitään ja siinä on ihan julmettu särky :'(
Särkylääkettä mie oon syönyt, minkä uskallan (kuopus rintalapsena) ja lääkäriinkin mie oon menossa, hetikohta jahka mie vaan pääsisin lähtemään... Mies on kotona kuitenkin vasta joskus lähempänä kuutta kun viittä :/

Juu, ja tiiänhän mie, ettette te tai kukaan muukaan voi oikeesti tätä särkyä pois puhaltaa, mutta jos edes vaik myötätunnosta sais jotain vinkkiä, mitä vois kokeilla?<br><br>

No en oo kokeillu, mutta vanha kansa käskee puhaltamaan tupakan savua korvaan, tosin vaikea ehkä toteuttaa, jos ei ole tupakoivia aikuisia lähettyvillä. Ja uunin pankolle makaamaan kuulemma laitettiin mun vanhempani pienenä jos korvaan koski, siis sen tupakan savun jälkeen.
Mutta itse olen vaan koittanut pärjätä särkylääkkeellä, sympatiat täältä, tiedän miten se koskee!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 16:00 mutzi81 kirjoitti:
Tupakansavua korvaan! Vaikka hankala sitä on kyllä itse puhaltaa.. :whistle:

Pillin avulla? Sätkä huuleen, pilli toiseen puoleen, ja sit silleen hönkimään savuja pillillä korvaan :whistle:

Tästä muuten tuli mieleen, että joskus muinoin mulla oli sama vaiva, ja samantyylisen avauksen tein... ja siitä tuli aika hulvattoman hauska juttu, kun mietittiin kaikkea tupakasta viinaksiin, ja sit se loppui ajatukseen, että noiden "avujen" jälkeen mie ryntäisin lääkäriin koko tän lapsilauman kanssa.

Tupakka auttaa särkyyn kuin särkyyn. jos hammasta särkee ja menet tupakille, särky hellittää. Jos kurkku on kipeä ja menet tupakille, kipu hellittää. Korva särky myös helpottaa joko polttamalla tupakkia tai puhaltamalla savua korvaan.

Tätä ollaan kaveriporukassa testailtu moooonta kertaa. Nikotiini ilmeisesti vapauttaa endorfiineja tai jotain...

Yhteistyössä