apuja markkinat-palstan käyttöön???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt ex-kirpparimyyjä/-ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt ex-kirpparimyyjä/-ostaja

Vieras
Anteeks vaan, mutta mielestäni tuo uusi "kirppari"-palsta alias markkinat-palsta on ihan p......stä :( On toki hyvä, että täysin anonyyminä ei enää voi toimia huijausten takia, mutta kun mä - tunnollinen kaupantekijä - en pääse edes rekisteröitymään :( :( :( Olen yrittänyt syöttää sinne jos jonkinlaista käyttäjätunnusta ja salasanaa ja aina vaan kone herjaa, että "heikko", tarkoittaen kai salasanoja, jotka olen valinnut. Onko muille käynyt näin?? En siis pääse sinne rekisteröitymään millään ja ylläpitokaan ei vastaa avunpyytööni...

Toinen tylsä puoli tossa uudistuneessa kaupantekokanavassa on mielestäni se, että aiemmin kaksplussan kirppari oli lähinnä täynnä lasten tavaraa, kuten tällaisilla sivuilla on "sopivaa", nyt siellä näyttää olevan jos jonkinlaista työkalua sun muuta ihmeellistä roinaa maan ja taivaan väliltä, ei enää kiinnosta paljon edes surffata tuolla :(

Kiitti kun sain valittaa :). Mitä mieltä te muut ootte?

Laita valitsemasi salasanan väliin vaikka pari numeroa.

Joo, mullakin on joissain rekisteröinti jutuissa tullut vastaan tuo heikko salasana :kieh:

Mutta tosin, itse en käytä tuota markkinapaikkaa, että noin muuten en osaa auttaa.

Yhteistyössä