apuja tarvitaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syysmyrsky
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

syysmyrsky

Aktiivinen jäsen
17.11.2010
1 005
0
36
tai jotain kannustuspuhetta.. pitkän yrityksen jälkeen näyttäisi että raksuastestissä on haalea plussa. nyt pelottaa että haalea plussa on mun päässäni eikä tuossa tikussa :( tein kolme testiä joista ensimmäiseen ilmestyi oikeesti silmällä nähtävä haalea viiva, tämän jälkeen hain vielä ärrältä rfsu_n testit jotta saisin varmuutta asialle kun apteekki oli mennyt jo kiinni. kyllä näissäkin haalea viiva näkyy mut juuri ja juuri silmämääräisesti erottaa. viereinen viiva on kuitenki niin tumma että jos se "viiva" vaan ilmestyy sinne kummittelemaan kun värit leviää testiin. apua.
toivon niin että viiva olisi todellakin tikussa eikä omassa päässäni vain.

kyllä oon tehnyt monta ennenkin. enkä kyllä ole sitä viivaa siinä saanut näkymään vaikka kuinka olisin tikkua tuijottanut.
ei tätä vaan meinaa uskoa todeksi kun on nuorella ihmisillä pitkä yritys takana. kuvittelin lapsen hankkimisin olevan lastenleikkiä kun nuorena perustaa perheen. sekin asia todettiin sitten nilkan kautta olevan kaikkea muuta kun mitä luulin :'(
jospa meillä sitten elokuussa oli täällä pieni vaippapöksy :heart:

otat ihan rauhassa vaan. Itsellä tuli toisessa raskaudessa tuollainen superhaalea viiva. Odotin sit 3 päivää ja tein uuden. Sit oli kunnon viiva, joka nukkuu nyt tuolla vaunuissa<3.

selvä, odotan siis pari päivää :) miten sitä ihminen töihin vielä kykenee tällasessa odotuksessa. apua. ja tuo vapaa mies, pitää tollasten sonnien tulla pilaamaan vakava keskustelu, baarin lihatiskiltä niitä höylättäviä löytyy, täältä tuskin niinkään,että onnea etsintöihin!

selvä, odotan siis pari päivää :) miten sitä ihminen töihin vielä kykenee tällasessa odotuksessa. apua. ja tuo vapaa mies, pitää tollasten sonnien tulla pilaamaan vakava keskustelu, baarin lihatiskiltä niitä höylättäviä löytyy, täältä tuskin niinkään,että onnea etsintöihin!

Mä tiedän, että sen varmuuden odottaminen on ihan hirvettä ja silti ihanaa;), mut nyt koitat edes hetken ajatella jotain muuta, niin pystyt sinne töihinkin:)

juurikin tätä tsemppiä kaivataan, ainoat yrityksestämme tietävät ovat täällä palstalla eikä aiota kertoa mitään kellekkään ennenkuin ihmiset itse huomaa:$ jos jotain odottamatonta kuitenkin tapahtuu, mut nyt tarvii miettiä asia kerrallaan.

Yhteistyössä