Apuja!! (tietokoneasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen nyt tuttavan koneella.

Miksei mun omalla koneella pysty kirjoittamaan tai aloittamaan aiheita täällä kaksplussalla?

Elikkä: Mun koneella ei näy tuota palkkia Aloita uusi keskustelu tai jos keskustelua luen niin alareunassa ei ole sitä palkkia jonnekka voisin kirjoittaa vastauksen. Miksi ihmeessä?

Mikä asetus mun koneella voi olla pielessä? Mitä mun pitää tehä?

No ei takuulla ole bannattu.
Kirjoitan todella harvoin mustana..
Se on varma ettei ole bannattu, eilen yritin pitkästä aikaa aloittaa uutta aihetta mutta en pystyny ku siltä palkkia ei näy..

Mutta ku eivät varmasti ole voineet bannata.
Kirjoitan todella todella harvoin, enkä varmasti koskaan sellaista minkä takia vois bannata.
En ole varmaan kuukauteen-kahteen kirjoittanut mitään ja nyt kun yritin niin ei voinutkaan. Kyl mie luulen et jostain muusta kyse..
Aina ennen ku kirjoitin niin ne palkit on näkynyt, nyt vaan ku ajattelin aloittaa aiheen niin niitä ei näy..kummallista..

Yritin nimenomaan tänne Mitäs nyt - puolelle..mut ku ei palkkeja näy ei. Kirjauduin myös omalla nikilläni pitkästä aikaa ja kokeilin muihin osioihin mut ei näy palkkeja silläkään tavoin.
Sen tiedän ettei ole bannattu joten täytyy olla jostain muusta kyse.
Mut tietäisköhän joku että mistä muusta voi olla?

Mulla oli sama ongelma töissä ja luulen, että työpaikan palomuurilla oli osuus siihen. Ootko kokeillu millä selaimilla? Huomasin vaan että Firefoxilla en päässyt yhteen aikaan kirjoittaan tänne, mutta explorerilla pystyin.

Yhteistyössä