Apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nannina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nannina

Uusi jäsen
05.06.2013
3
0
1
Hei!

En tiedä tuleeko oikeean foorumiin, mutta tarvisin mielipiteitä, apuja tai jotain.. En tiedä missä nyt mennään!

Meille tapahtui pieni vahinko mieheni kanssa kohta neljä viikkoa sitten. Päätin silloin ottaa je-pillerin (otin noin 12-14h yhdynnän jälkeen). Pitkin viikkoa alavatsaani kihelmöi ja muutenkin olin hirveen tunteellinen. Viikkon verran meni kun yksi iltapäivä vasemmalle alavatsaan tuli järkyttäviä kipuja vähänkuin kuukautiskipuja, mutta tuhat kertaa tuskallisempia ja kivuliaampia, missään asennossa ei ollut hyvä olla, liikkuessa vihloi, itkin monta tuntia kunnes kivut vähän hellittivät. Sinä päivänä minulta myös tuli vähän veristä vuotoa ja muutaman päivän jälkeen kuukautiset alkoivat.

Kuukautiset kestivät normaalia pidempään ja kerkesin ajatella ettei ainakaan raskaus ole enää vaihtoehto oudoille tuntemuksille. Nyt asia kuitenkin on toisin, en tiedä mitä ajattelen ja olenko ihan väärässä. Minulla on ollut etova olo nyt noin 5-6päivän ajan joka alkaa iltapäivällä ja kestää iltaan (välillä hellittää ja syöminen välillä auttaa), vasemman puolen alavatsa kovahko, vatsaa vääntää ja mieheni jo valittaa ilmavaivoistani, tosinaan vatsani löysällä toisinaa ummetusta, olen hirmusen väsynyt ja tunteeni heittelevät laidasta laitaan (ärsyynnyn todella helposti ja tunteet nousevat pintaan joistan tv ohjelmista mikä ei ole ollut tapaistani), herkkusuuna herkut jääneet ja suolaiset vain maistuisi ja eilen illalla otin haukun mieheni majoneesi-katkarapu leivästä ja juoksin vessaan. Meinasi laatta lentää ja vaikka ruoka olisi pahaa, minulle riittää, että sylkeisen sen pois eikä yökötystä normaalisti tule, mutta nyt meinasi tulla mukana koko illallinen..

Yritin saada toissapäivänä aikaa lääkärilleni, mutta jonot ovat kahden kuukauden päähän, testin tein kolme päivää sitten ja nega tuli..? Olisi ihanaa jos jollain olisi jotakin ajatusta tilanteeseen, olen hukassa..

Yhteistyössä