Apuva! Clearbluella illalla haalea +, tänä aamuna nega!

  • Viestiketjun aloittaja C-L-E-A-R-B-L-U-E
  • Ensimmäinen viesti
C-L-E-A-R-B-L-U-E
Moikka!

Nyt tarttis yks piinailija kipeesti kanssasisarien apua! :) Mulle tehtiin lääkkeellinen PAS 14.9 ja nyt menossa pp11. Hätähousuna testasin sofi one step liuskoilla pp7, pp8 ja pp9 puhtaat negat. Eilen illalla (pp10) tein clearblue testin (ei digi) ja se antoi testiajan puitteissa haalena plussan. Kerettiin miehen kanssa oleen jo tosi onnellisia, mut tänä aamuna oli tarkoitus varmistaa plussa, ja testi näyttikin negaa! Tein siis toisen clearbluen. Onkohan tässä enää toivoa?
 
ex-nega
Ikävä kyllä voin ainoastaan kertoa, että olen Clearbluen +-testillä saanut väärän plussan. Tein kaksi positiivisen näköistä testiä niillä, mutta samaan aikaan Apteekin omat testit näyttivät puhdasta negaa. En ollut raskaana. Ikinä en enää noita testejä osta. Netistä etsimällä löytyy myös lukuisia tarinoita kyseisen testin antamista virheellisistä plussista.

Olen tosi pahoillani etten voi olla tämän kannustavampi. Suosittelen ehdottomasti mieluummin Apteekin omaa testiä tai oikeastaan mitä tahansa muuta (First Signalkin on hyvä).
 
C-L-E-A-R-B-L-U-E
Kiitos viestistä! Googlettelin tätä juttua ja törmäsin tosiaan moneen samanlaiseen kohtaloon. En enää ikinä osta CB:n testejä! :( Kauheeta, et voi olla noin yleistä noi väärät plussat! Ja kuitenkin aikas tyyris testi ja muutenkin paljon mainostettu tuote. Tekis mieli laittaa palautetta ko firmaan. GRRR... Ja tekis mieli lopettaa luget ja zumenonit... :/

Ikävä kyllä voin ainoastaan kertoa, että olen Clearbluen +-testillä saanut väärän plussan. Tein kaksi positiivisen näköistä testiä niillä, mutta samaan aikaan Apteekin omat testit näyttivät puhdasta negaa. En ollut raskaana. Ikinä en enää noita testejä osta. Netistä etsimällä löytyy myös lukuisia tarinoita kyseisen testin antamista virheellisistä plussista.

Olen tosi pahoillani etten voi olla tämän kannustavampi. Suosittelen ehdottomasti mieluummin Apteekin omaa testiä tai oikeastaan mitä tahansa muuta (First Signalkin on hyvä).
 
Viimeksi muokattu:
ex-nega
Clearbluen digitaaliset testit ovat kyllä hyviä ja siksi minullekin oli yllätys että tuo plussatesti on noin epäluotettava. :-(

Digitesteilläkään kyllä ei kannata liian aikaisin testata, koska ne eivät ole kovin herkkiä. Ovat kuitenkin elektroniikkajätettä ja tyyriitä, niin turha heittää hukkaan. Olen malttamattomana testannut netistä tilaamillani herkillä testeillä ja sitten kun kuukautiset olivat jo selvästi myöhässä, varmistin plussan digitaalisella.

Plussaonnea ja harmi, jos tuli pettymys. Senkään takia ei kyllä kannata liian aikaisin testata, koska kemialliset raskaudet ovat iso pettymys. Mulla on niitä ollut kaksi ja tiedän niistä vain siksi, että hätäilin testaamaan jo 9 tai 10 päivää ovulaatiosta.
 
C-L-E-A-R-B-L-U-E
Juu, mä kans viime raskaudessa testasin tuolla CB:n digitestillä, ja se oli hyvä. Mut ehkä juuri sen takia, et ne ei näytä niitä "hätähousujen plussia".. :D

Kamalaa varmasti kokea kaksi kemiallista raskautta! :( Sitä kun kerkee hetken oleen jo 7. taivaassa.

Yritän olla testaamatta turhan aikasin seuraavassa PAS:ssa. Siis alleviivaan ton yritän. ;) Surutyö jo tehty tälle hoitokerralle, lääkkeet tekis mieli jo lopettaa. Tänään alavatsassa tuikkivaa kipua, mut ei kuitenkaan menkkoja. Luget pitää siis menkat poissa. Oon vaan kauheen turvoksissa, joten ois vaan hyvä, kun ne menkat nyt alkais alta pois. Mahtuis taas muihinkin housuihin kuin verkkareihin.. ;)

On tää "lapsenteko" (=lapsettomuushoidot) vaan puuduttavaa hommaa, kaikille vauvahaaveilijoille tsemppiä ja jaksamista!
 

Yhteistyössä