Apuva. Kuiva, kutiseva kurkku taas yskittää... Mikä auttaa että pääsis nukkumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Hitsi jos nyt tän köhän kans meen sänkyyn niin herätän vähän väliä sekä miehen että nuorimmaisen.. Tää on jo toinen ilta tällä viikolla ku mulla iskee yhtäkkiä tämmönen yskä. Kurkku on menny siitä jo ihan kipeäksi ja välissä tulee sellasia yskäkohtauksia että ei henkeä saa ja oksettaa. :/ Verenmaku suussa jo... Ei auta kivennäisvesi, ei kaakao, tee varmaan vaan virkistäis ja kuivattais lisää. Mynthoneistakaan ei ollu tällä kertaa apua. :( Kohta varmaan pakko kokeilla panadol hottia viimeisenä keinona ja painua sänkyyn kävi miten kävi. Ei sitä kovin myöhään viitti valvoa, kumminki joudun aamulla nouseen lasten kans kun mies meni jo ennen kahtatoista nukkumaan ja valitteli päänsärkyä.. Se tietää, että sillä on huomenna migreeni-krapula.. vetipä taas livekännit..

haluu masentaa, mutta mulla (ja muulla perheellä) alkoi tuolla tavalla yli viikon kestänyt flunssa. Eli ekaksi oli tuota kuivaa ärsytysyskää kohtauksittain, sitten tuli 39 asteen kuume ja nuhaasekä kaikkien nivelten särky. Yskä muuttui lopulta TODELLA limaiseksi. Ja tosiaan reilun viikon kesti aina per nenä. Eli viimeset pari viikkoa ollaan meidän viishenkisessä perheessä tuota sairastettu. Ja on tosi tarttuvaa!

Pidä vaan nyt hyvä huoli itestäsi, jos vaikka pääsisit vähän meitä helpommalla. Mä kittasin litratolkulla Finrexiniä...sit imeskeltiin Codetabseja ennen nukkumaanmenoa.

Yhteistyössä