Apuva! Lääkk.tyhjennyksen ja kaavinnan jälkeinen helvetti! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unknow^
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unknow^

Vieras
Lääkkeellinen tyhjennys (keskeytynyt km) 5 viikkoa sitten, koko sen ajan oli vuotoa, nyt lauantaina tehtiin sitten vielä imukaavinta. Lauantaina, sunnuntaina e ei tullut yhtään vuotoa paitsi sitten toissapäivänä illalla alkoi tulla kirkkaanpunaista veristä vuotoa ja tulee edelleen (ei siis mitenkään järjettömän paljon, kuukautisten verran) Toimeenpiden tehnyt lääkäri sanoi, että teki imukaavinnan ja jäi vielä 7mm ja luuli saaneensa kohdun tyhjäksi... Voisko olla menkat? :O

Onko normaalia että voi pari päivää toimeenpiden jälkeen olla vuotamatta ja sitten yhtäkkiä alkaa? Ja välillä nippailee vatsasta? :(

Niin hirveä stressi tästä asiasta, oispa kaikki jo takanapäin! :( Onneksi tässä ihana 2-vuotias ja mies piristämässä.

Hei, itselläni oli muutama vuosi sitten vastaava tilanne rv12 +, ensin kokeiltiin lääkkeellistä tyhjennystä, vuoto jatkui ja kohtu ei ollut tyhjentynyt -tehtiin kaavinta- melkein kuukauden kesti vuoto - jolloin hemoglobiini putosi 150:stä 90:een, olo oli tosi väsynyt ja Hcg oli yhä korkea. Kävin siis polilla jolloin huomattiin että kohtuun oli jäänyt 1.kaavinnasta huolimatta istukkaa joka aiheutti vuotoa, eli toinen kaavinta tehtiin. Onko sulla hcg kontrolli? Toivottavasti sinulla on kohtu tyhjä, ja vuoto on normaalia. Ihan hirveästi jaksamista tilanteeseen :)

[QUOTE="mmm";25723043]Hei, itselläni oli muutama vuosi sitten vastaava tilanne rv12 +, ensin kokeiltiin lääkkeellistä tyhjennystä, vuoto jatkui ja kohtu ei ollut tyhjentynyt -tehtiin kaavinta- melkein kuukauden kesti vuoto - jolloin hemoglobiini putosi 150:stä 90:een, olo oli tosi väsynyt ja Hcg oli yhä korkea. Kävin siis polilla jolloin huomattiin että kohtuun oli jäänyt 1.kaavinnasta huolimatta istukkaa joka aiheutti vuotoa, eli toinen kaavinta tehtiin. Onko sulla hcg kontrolli? Toivottavasti sinulla on kohtu tyhjä, ja vuoto on normaalia. Ihan hirveästi jaksamista tilanteeseen :)[/QUOTE]

Hcg on laskenut kokoajan normaalisti.. jo lääk. tyhjennyksen jälkeen. Se tässä ihmetyttääkin :O :(

[QUOTE="vieras";25726515]ap saanut keskenmenon vai[/QUOTE]

"keskeytynyt km" = keskeytynyt keskenmeno, sikiö kuolee kohtuun mutta ei tule ulos itsestään.

Mulla oli samanlaista kuin sulla ap, tehtiin 2 kaavintaa kun ekasta jäi vielä tavaraa kohtuun. Mutta, kuukautiset mulla alko noin 5 viikkoa siitä _ekasta_ kaavinnasta, joten onhan se sullakin mahdollista et ne olis menkat. Ja tosiaan hcg kyllä laski vaikka siellä se istukan palanen olikin. Jos se vuoto nyt runsastuu, on kipuja tai muuten nyt kovasti huolettaa niin yhteys sairaalaan vaan! Itse otin yhteyttä suoraan sinne missä mua oli hoidettu.

Välillä sellaista ruskeaa ja välillä taas kirkasta.. lääkäri veikkasi, että oli saanut kaiken ulos, mutta ei voi tietää :( reilun viikon päästä vasta jälkitarkastus :/

Yhteistyössä