J
jeppppa
Vieras
Onko kellään omakohtaista kokemusta menkoista raskausaikana? Emme siis käytä mieheni kanssa ehkäisyä (keskeytetyllä mennään) ja luotetaan ns. "varmoihin päiviin". Meillä on vuoden ikäinen poika ja toisesta ollaan kyllä puhuttu, mutta mies ei vielä ole todellakaan valmis... En pysty käyttämään hormonaalista ehkäisyä, enkä kumia (allerginen), joten ehkäisykeinot ovat aika vähissä...??
Mutta asiaan... mulla on ollut nyt noin kuukauden ajan raskausoireita, kuten aamupahoinvointia, turvotusta, sellaisia repäisykipuja alavatsalla. Mutta siitä huolimatta mulla oli ihan normaalit menkat viimeksi! Nyt myös vatsa on ruvennut selvästi kasvamaan, myös aamulla on sellainen pallo :/ Paino noussut noin 2 kg... Onko täällä ketään, jolla on tullut normaali menkat raskausaikana? siis ihan normi pituiset jne... Huolestuttaa, mutta mies ei anna mun tehdä testiä vielä, koska ei kuulema pystys sulattamaan asiaa, jos oisin raskaana
Toisaalta todennäköisyys on hyvin pieni, mutta silti pelottaa ja mietityttää koko ajan... Nyt menossa kp 18/24 eli vielä en viittis itsekään testata.
Mutta asiaan... mulla on ollut nyt noin kuukauden ajan raskausoireita, kuten aamupahoinvointia, turvotusta, sellaisia repäisykipuja alavatsalla. Mutta siitä huolimatta mulla oli ihan normaalit menkat viimeksi! Nyt myös vatsa on ruvennut selvästi kasvamaan, myös aamulla on sellainen pallo :/ Paino noussut noin 2 kg... Onko täällä ketään, jolla on tullut normaali menkat raskausaikana? siis ihan normi pituiset jne... Huolestuttaa, mutta mies ei anna mun tehdä testiä vielä, koska ei kuulema pystys sulattamaan asiaa, jos oisin raskaana