Arabia astiat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokeillaan uudelleen :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokeillaan uudelleen :/

Vieras
Arabian astiastosta kysyttävää?
Osaisiko kukaan sanoa minkä merkkinen/mallinen arabian astia on kysymyksessä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=5827183.jpgLainaa

Okohan tuolla mitään nimeä? Epäilen että on niitä siirtokuvilla koristeltuja astioita joita on paljon tehty joskus 1940 ja 1950-luvuilla. Mun mummolla on koko astiasto jotain tollasta kukkakuvioista ja ne on ainakin jotain siirtokuvakoristeltuja, Voi sillä silti olla arvoa jos on priimakuntoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja sinna:
Okohan tuolla mitään nimeä? Epäilen että on niitä siirtokuvilla koristeltuja astioita joita on paljon tehty joskus 1940 ja 1950-luvuilla. Mun mummolla on koko astiasto jotain tollasta kukkakuvioista ja ne on ainakin jotain siirtokuvakoristeltuja, Voi sillä silti olla arvoa jos on priimakuntoinen.

LÄHES kaikki Arabia sun muu on siirtokuvakoristeltuja, ellei kyseessä ole ateljeetyö...

Tänäpäivänäkin.

Muumit sun muut.

Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja sinna:

LÄHES kaikki Arabia sun muu on siirtokuvakoristeltuja, ellei kyseessä ole ateljeetyö...

Tänäpäivänäkin.

Muumit sun muut.
No ei kyllä ole!! Enkä puhu nyt muumiastioista!!

Yhteistyössä