arabiemiraatit lasten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse matkustin Dubaihin raskausaikana eli ei ole lapsen kanssa kokemusta. Menisin kyllä lapsen kanssa ja on oltu menossakin, mutta matkat ovat olleet kovin kalliita.
Plussaa: todella siisti paikka ja lyhyet lennot ja aika varma ilmasto.
Miinusta: lento oli perillä yöllä ja huoneet sai vasta aamulla. Lapsiperheitä ei käynyt kateeksi.

Hyvältä kuulostaa. Lapsia rakastetaan noissa kulttuureissa todella joten kivaa huomiota lapset saa. On yleisesti ottaen siistiä ja asiat toimii. Hyvää ruokaa ja kauniit ilmat. Kannattaa mennä!

Dubai on ihan ok mesta. Olin siellä tosin vain työmatkalla. Ei siellä hirveesti oo nähtävää, mutta kunhan Dubailand valmistuu niin voisin itsekin ajatella lomamatkaa sinne lasten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kivalta kuulostaa... Paitsi tuo että huoneen saa vasta aamulla... No pitää tsekata jos vaihtoehtoja on. Taidanpa varata matkan koko perheelle =)

Me olimme Aurinkomatkojen matkalla. Kannattanee kysyä, onko käytäntö kenties muuttunut. Ja riippuu varmaan hotellistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Mun mielestä Dubai on teennäinen ostoshelvetti keskellä aavikkoa ja siellä ei oo mitään aitoa. Dubain ulkopuolista maata en ole nähnyt.

Se, miten tätä asiaa ajattelee, riippuu varmaan siitäkin, että mitä haluaa aurinkolomalla lasten kanssa kokea. Ei niitä viitsi ihan museoihinkaan raahata. Lasten kanssa lomailemiseen kun useimmilla riittää se, että on siistiä ja lämmintä ja pääsee uimaan. Nähtävyydet tai kulttuuri on siinä kakkosena.

Minä kylläkin kävin Dubain reissulla elämäni ensimmäisen (ja kenties viimeisen) kerran moskeijassa ja sain aimo annoksen tietoa (siellä oli järjestetty noin puolen tunnin tietoisku) ja olimme myös retkellä lähialueella, museoissa ja muissa. Eli ei nyt ihan pelkästään ostoksilla kumminkaan vaan sivistystäkin sai.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kivalta kuulostaa... Paitsi tuo että huoneen saa vasta aamulla... No pitää tsekata jos vaihtoehtoja on. Taidanpa varata matkan koko perheelle =)

Me olimme Aurinkomatkojen matkalla. Kannattanee kysyä, onko käytäntö kenties muuttunut. Ja riippuu varmaan hotellistakin.

Finnmatkoja ajattelin, kun niiden reissuilla oltu ennenkin =)

Yhteistyössä