Argh!!! Mä en kestä noita METELIKONEITA!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mea
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mea

Jäsen
11.06.2008
487
0
16
Siis joka päivä joku kone/iso auto/pärisevä moottoripyörä tms. herättää meidän pojan (ja minut ) kesken päiväunien!!!!

Nyt ollaan ihan lähipäivinä herätty mm. lakaisukoneen ääniin (on lakaissut meidän pihan lähellä ja tullut tyhjentämään piippausten kera hiekat ihan meidän ikkunan alle viiden minuutin välein) , roska-auto käy meidän talon vieressä tuhat ja yksi kertaa viikossa kovien ääniensä kera, isot rekka-autot ja muut huristelevat tauotta talonrakennushommien vuoksi ja nyt joku saaketin traktori tuli jyräilemään ja mylläämään tätä meidän rivaripihaa!!!!! Mää tuun hulluksi!!!!!!!!!! Joka päivä jotain!!!!!!! Mä muutan perheen kanssa kohta jonnekin Saharan autiomaahan tai muuhun vastaavaan! Kaipaan hiljaisuutta! Etenkin silloin, kun nukutaan!

Toki tiedän, että tekevät tärkeää työtä ja eivät voi hiljentyä juuri meidän päiväunien ajaksi:) Mutta nyt ei enää tälle tytölle järkipuhe auta, vaan ajattelen ainoastaan tunteella ja etenkin sillä tunteella, että poika tarvitsee päiväunensa ja minä myös! Väsyttäääääääää!

Kiitos, että sain purkautua :ashamed: Helpotti jo vähän :saint:

Minä herään näin kesäisempinä aamuina aina klo 6 siihen, kun joku naapuri lähtee todella pärisevällä moottoripyörällään töihin.. ilmeisesti Harrikalla. En halua herätä niin aikaisin.

Ja toisinaan linnut karjuu puissa ikkunan takana ihan hiton kovaa, ja mun on pakko nukkua ikkuna raollaan kun tuonne tulee muuten niin pirun kuuma.

Tänä aamuna joku oli autolla hakemassa toista naapuria ennen klo 7, ja päätti sitten ruveta tööttäilemään oikeen kunnolla kun ei ilmeisesti naapuria heti kuulunut. Huoh.. vähän voisi rajoittaa aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä herään näin kesäisempinä aamuina aina klo 6 siihen, kun joku naapuri lähtee todella pärisevällä moottoripyörällään töihin.. ilmeisesti Harrikalla. En halua herätä niin aikaisin.

Ja toisinaan linnut karjuu puissa ikkunan takana ihan hiton kovaa, ja mun on pakko nukkua ikkuna raollaan kun tuonne tulee muuten niin pirun kuuma.

Tänä aamuna joku oli autolla hakemassa toista naapuria ennen klo 7, ja päätti sitten ruveta tööttäilemään oikeen kunnolla kun ei ilmeisesti naapuria heti kuulunut. Huoh.. vähän voisi rajoittaa aamulla.

Joo, toi aamumetelöinti on melkein vielä raivostuttavampaa!!! Eikö ihmiset osaa olla hiljaa |O :saint: Ja eläimet myös! Samperi, kun ottaa päähän!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:

Joo, toi aamumetelöinti on melkein vielä raivostuttavampaa!!! Eikö ihmiset osaa olla hiljaa |O :saint: Ja eläimet myös! Samperi, kun ottaa päähän!!!!!

Ilmeisesti ihmiset ja eläimet ajattelee, että jos he ovat hereillä klo 6, niin kyllä kaikkien muidenkin sietäisi olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mea:

Ilmeisesti ihmiset ja eläimet ajattelee, että jos he ovat hereillä klo 6, niin kyllä kaikkien muidenkin sietäisi olla :D

Jep, näin he varmaan ajattelevat! Voisivat vähän tarkistaa omaa ajattelumalliaan! :snotty:

Meillä herää vauva välillä siihen ku naapurin kersat tulee meidän talon eteen (suoraan ikkunoiden alle) pelaamaan sählyä! Miks ihmeessä ne ei voi oman talonsa edessä pelata?

Lisäks saan pelätä, että koska se sählypallo rikkoo meiltä ikkunan tai tekee autoon lommon (ehkä juuri siksi ne ei pelaa oman talonsa edustalla ;)) On muuten pallo jo muutaman kerran pamahtanut meidän ikkunaan :/

joop minäkin meinasin tonne armeijalle laittaa postia että mitä ihmeen "luutalentäjä noitia" lentosotakoulusta valmistuu ku ei muuta harjotella ku savupiippujen kiertämistä ja vauvojen herättelyä....taso se olla pitäs Suomen Puolustusvoimillakin :D kyllä se vaan aina tuntuu joku pärinävehje siihen nukkumishetkeen löytyvän jos vähänkään ihmisten ilmoilla asuu.
Kerran meidän viereiselle jalkapallokentälle laskeutui helikopteri ja ikkunat helisi .....niin oma kuin 3 hotomuksuakin veti ihan rauhassa sikeitä eikä kukaan meinannukaan herätä :D

Yhteistyössä