ARGH! Pesuainepaketit, riisipaketit jne., osaako joku oikeasti kaataa niistä siististi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jellonainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jellonainen

Aktiivinen jäsen
22.07.2007
13 143
3
36
Allegro loppui ja ostin LV:tä, sen paketti on nykyään sellainen että sieltä pitää kaataa jauhetta eikä enää kauhoa mitalla. Kuinka sitä pitäisi a) kaataa siististi pesupalloon tai mittalusikkaan? b) kaataa oikea määrä ja jos tulee liikaa, saada ylijäämä takaisin pakettiin? Sama homma riisin kanssa, aina niitä samperin jyviä pomppii pitkin keittiön tasoa kun "hienotkin" kaatonokat ovat ihan surkeita. Ja minun logiikallani vasenkätisille suunniteltuja.

Tänään suunnistan kauppaan ostamaan edes sille pesuaineelle jonkun kivan purkin, jonne tyhjennän paketin. Mutta riisiä en halua kaataa omasta paketistaa mihinkään, koska kaapissa on erilaisia riisejä, jotka vaativat eri määrän vettä erilaiset keittoajat, eli ohjeetkin pitäisi olla mukana.

Miksi on niin vaikeaa suunnitella käteviä pakkauksia???

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
että ostan vain yhtä ja samaa riisiä..enkä säilytä ohjeita

Mä olen niin hulttis, että tuppaan vaan kumoamaan mukavan tuntuisen määrän sinne kattilaan ja otan pois liedeltä kun siltä tuntuu. :xmas:

Musta toi uusi lv pyykkiaine on parempi paketiltaan kuin ennen, se kaatonokka helpottaa siististi kaatamista, mutta takaisin sinne ei kyllä mitään saa, eli varovasti saa kaataa.
Riisit mulla on aina pitkin pöytää, eli jaan ongelman sun kaa ilman ratkaisuehdotusta, mä en jaksa noita siirrellä eri purkkeihin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osta nestemäistä pesuainetta.ei tarvitse pelleillä jauhojen kanssa.

itse vaihdoin jauhot nestemäiseen,paljon helpompaa pesua.
eikä jauhot leviä pitkin poikin.

Muuten ihan kiva, mutta ne muovipullot ovat ihan turhaa roskaa, eikä täällä kerätä energiajätettäkään, jonne ne käsittääkseni saisi laittaa. Joskus oli kaupoissa täyttöpusseja nestemäisille paljon enemmän, nykyään niitä ei juuri näy.

Yhteistyössä