ARGH taas sama emämoka miesten kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Oon bongannut yhden tosi, tosi upean ja mahtavan miehen jossa näyttäisi olevan kaikkea sitä mitä mä vaan voin mieheltä odottaa...Ongelmana on se, että en ole päässyt siihen tutustumaan kunnolla, koska mun jalat menee aina veteläksi sen läheisyydessä enkä pysty edes katsomaan sitä silmiin. Tänäänkin kuljin sen ohi tosi laittautuneena ja hyvännäkösenä mutta rohkeus petti sen kohdalla enkä katsonut sitä edes silmiin!!!! Voi apua, auttakaa, mä haluun just tän miehen!!

No laita sille facessa viesti, jos vaikka se tulis treffeille prismanparkkihalliin..syötte siellä autossa sun tekemää lounasta.. Sit ei tarvii seistä, niin ei haittaa vaikka jalat ois vetelät.. + pääsisit näpäyttää sun exää ja sen nyxää että säkin oot löytäny tollasen tosi upeen miehen..

Älä huoli, voihan olla et se o muutenkin varattu. Tai ei halua elättää sua ja lapsia. Tai tehdä lapsia.

Sen face-profiilissa lukee: SINKKU just äsken tarkistin ja luki vieläkin :heart: Enkä elättäjää etsi enkä lapsentekijää vaikka tämän miehen lapsen haluaisin :heart: Se perisi isänsä tummat silmät :heart: :heart:

[QUOTE="mmm";27079717]No laita sille facessa viesti, jos vaikka se tulis treffeille prismanparkkihalliin..syötte siellä autossa sun tekemää lounasta.. Sit ei tarvii seistä, niin ei haittaa vaikka jalat ois vetelät.. + pääsisit näpäyttää sun exää ja sen nyxää että säkin oot löytäny tollasen tosi upeen miehen..[/QUOTE]

HaHaHa jooo-o olipa taas kivaa naljailua, mutta totta puhuen mun exälle tekis NIIN hyvää (varsinkin tälle viimeselle exälle) nähdä, että joku tosi kunnollinen mies on ihan tosissaan kiinnostunut just musta!! En tosissaan kehtaa facebookissa laittaa viestiä, koska en ole koskaan jutellut sen kanssa.... ollaan vaan nimeltä esittäydytty :heart: Mutta siitä se lähtee eiköstä ;D

HaHaHa jooo-o olipa taas kivaa naljailua, mutta totta puhuen mun exälle tekis NIIN hyvää (varsinkin tälle viimeselle exälle) nähdä, että joku tosi kunnollinen mies on ihan tosissaan kiinnostunut just musta!! En tosissaan kehtaa facebookissa laittaa viestiä, koska en ole koskaan jutellut sen kanssa.... ollaan vaan nimeltä esittäydytty :heart: Mutta siitä se lähtee eiköstä ;D
[video=youtube;z_AvSxLnXdA]http://www.youtube.com/watch?v=z_AvSxLnXdA[/video]

Rohkeasti juttusille, mutta pikku vinkki.
Älä tälläydy ja meikkaa viimeisen päälle, kuten olisit juhliin menossa.

Miehet ei halua naista, joka iskee kimppuun ja on niin sanotusti helppo nakki heille, kun teet saamisesi miehlle vaikeaksi, se mies on sinun ja pysyy.
Tämä onnistuu naisellisella viekkaudella.

Pukeutuminen osastolta siveyden sipuli ja hillitty meikki.
Sitten muka muina miehinä jossain kävelet ja vahingossa tulee se mies vastaan.
Tervehdi ja kysy jotain viatonta. Mutta tärkeintä on silloin eleesi. Ole kiinnostunut mitä hän sanoo, mutta samalla olemuksessas
i täytyy olla evvk asennetta.
Nämä yhdistettynä ja heippa sanominen lyhyen keskustelun jälkeen on tehokas keino, jos mies sinusta on kiinnostunut.

Sitten seuraavalla kerralla pidempi keskustelu, mutta taas pyh asennetta mukaan.

Kärsivällisellä toiminnalla, saat miehen kerjäämään itseäsi treffeille.
Mutta jos hyökkäät kimppuun ja näytät, että olet erittäin kiinnostunut, mies juoksee karkuun

Miehet ovat omituisia

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="Hmm";27080032]Rohkeasti juttusille, mutta pikku vinkki.
Älä tälläydy ja meikkaa viimeisen päälle, kuten olisit juhliin menossa.

Miehet ei halua naista, joka iskee kimppuun ja on niin sanotusti helppo nakki heille, kun teet saamisesi miehlle vaikeaksi, se mies on sinun ja pysyy.
Tämä onnistuu naisellisella viekkaudella.

Pukeutuminen osastolta siveyden sipuli ja hillitty meikki.
Sitten muka muina miehinä jossain kävelet ja vahingossa tulee se mies vastaan.
Tervehdi ja kysy jotain viatonta. Mutta tärkeintä on silloin eleesi. Ole kiinnostunut mitä hän sanoo, mutta samalla olemuksessas
i täytyy olla evvk asennetta.
Nämä yhdistettynä ja heippa sanominen lyhyen keskustelun jälkeen on tehokas keino, jos mies sinusta on kiinnostunut.

Sitten seuraavalla kerralla pidempi keskustelu, mutta taas pyh asennetta mukaan.

Kärsivällisellä toiminnalla, saat miehen kerjäämään itseäsi treffeille.
Mutta jos hyökkäät kimppuun ja näytät, että olet erittäin kiinnostunut, mies juoksee karkuun

Miehet ovat omituisia[/QUOTE]

Joo eli tällä taktiikalla se, etten sanonut mitään tai siis en katsonut edes silmiin oli hyvä veto? Mä vaan niin toivon, että tää mies voisi itse tehdä sen aloitteen...mä en vaan uskalla, koska se on NIIIN KOMEA :heart:

Joo eli tällä taktiikalla se, etten sanonut mitään tai siis en katsonut edes silmiin oli hyvä veto? Mä vaan niin toivon, että tää mies voisi itse tehdä sen aloitteen...mä en vaan uskalla, koska se on NIIIN KOMEA :heart:

Kyllä se siitä, miehet on hiukan yksinkertaisia, joten naisellista viekkautta vain.

Mutta mene juttusille, kaveri asenteella, sillä saat avattua pelin. Sitten enemmän torjuntaa ja muista siveä vaatetus. Ei missään nimessä paljastava.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="Hmm";27080200]Kyllä se siitä, miehet on hiukan yksinkertaisia, joten naisellista viekkautta vain.

Mutta mene juttusille, kaveri asenteella, sillä saat avattua pelin. Sitten enemmän torjuntaa ja muista siveä vaatetus. Ei missään nimessä paljastava.[/QUOTE]

Tuo kaveriasenne on vaan niin vaikea, koska pelkään että mun silmistä näkyy heti se että olen rakastunut? Ja miks koskaan noin namunen mies haluisi olla mun kaveri? Mistä mä sille alkasin juttelee? Voi kun tuliskin joku tilanne että mun on ihan pakkopakko avata suuni :D Yleensä oon tosi puhelias, mut nyt kun se mahdollinen Herra Oikea on tossa edessä niin kyllä jää mullakin pala kurkkuun :DDD

Kuumimmat

Yhteistyössä