Argh, tökerö temppu isoäidiltäni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lollo

Jäsen
02.10.2004
812
0
16
Käytiin eilen mun isoäidin luona, minä, tyttöni ja poikaystäväni... Ollaan miehen kanssa reilu vuosi oltu yhdessä, asutaan yhdessä jne...

Hän ei ole tytön oikea isä, vaikka typy onkin häneen hyvin kiintynyt ja joskus miettii, että onko ...... hänen isänsä.

Noh, mutta.. Isoäitihän sitten alkoi tällä kaks vee neidille puhumaan, että mitäs se teidän isä tuolla pihalla tekee, ja mitäs isälle kuuluu ja niin edelleen..

Eih'n siinä muuta ongelmaa ole, kun että kaikilla on kyllä tiedossa että hän ei tytön oikea isä ole, ja että tytsi ei häntä isäksi kutsu.. Mukava hämmentää piene mieltä, taas sitä mietityttää nuo isä jutut. :(

No, kai sitten huomautit asiasta isoäidillesi heti tilaisuuden tullen?

Ja lisäys: mun mielestä on väärin lasta kohtaan, ettei hänelle tehdä asiaa selväksi niin, ettei hänen tarvitsisi itse mielessään miettiä miten sen isyysasian kanssa oikeastaan on. :/

No meillä suvussa päinvastainen. Kaikki kutsuvat mietä "isäksi" mitä hän ei todella ole. lapsi luulee isäkseen kun oli niin pieni ettei muista. Tyttö on nyt 6v. ja biologisesta isästä ei puhuta mitään. Onko lapsella milloin oikeus tietää että isä ei ole isä? Siis hänellä ei ole mitään huoltajuusoikeuksia tms.

onkos isoäidillä paljon jo ikää? helposti kun se ikä alkaa näkymään tuollaisissa "pikku muistihäiriöinä", eli menee ihan oikeasti sekasin että kuka on kenenkin isä jne ja tuossa nyt varmasti sekoittuu mummon päässä helposti asiat kun yhdessä asuttekin jne

Alkuperäinen kirjoittaja whatever:
onkos isoäidillä paljon jo ikää? helposti kun se ikä alkaa näkymään tuollaisissa "pikku muistihäiriöinä", eli menee ihan oikeasti sekasin että kuka on kenenkin isä jne ja tuossa nyt varmasti sekoittuu mummon päässä helposti asiat kun yhdessä asuttekin jne

No joo, tuollaisesta ei ole kyse. isoäiti on kyllä hyvinkin selvillä miten asiat menee, ja varmasti muistaakin. :/

Yhteistyössä